Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

[GSM] Telfort klantenservice buiten werking

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heeft iemand anders hier ook problemen om de klantenservice van telfort te berijken ?

mijn telefoon is afgelopen maand zonder enige reden afgesloten (ik had alleen een beetje veel gebeld maar rekeningen enzo gewoon betaald) en nu probeer ik klantenservice te bereiken maar ik krijg ze gewoon niet te pakken. op de site kan ik niet inloggen omdat mijn tel is afgesloten op mails reageren ze niet en als ik ze bel via een andere telefoon is er een technische storing al 7 dagen lang ;(

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:39

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Je zou ook naar een Telfort Verkooppunt kunnen gaan als het in de buurt zit voor jou :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Telefoonnummers Klantenservice

vanaf uw mobiele telefoon 1200 (gratis)
vanaf een andere telefoon 06 26001200 (tarief voor bellen naar mobiel.)
Vanuit het buitenland belt u vanaf de mobiele telefoon 1200. Vanaf de vaste lijn
belt u +316 2600 1200. Voor bellen vanuit het buitenland betaalt u het tarief voor bellen naar Nederland.
De klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar. Wilt u een medewerker spreken bel dan maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 21.00 en zaterdag van 09.00 tot 18.00

ik krijg hier vanaf de vaste telefoon en vanaf mijn telfort mobiel gewoon meteen het keuze menu :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2006 09:32 ]