Toon posts:

[html] totale newbie met HTML heeft hulp nodig

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik ga vanaf 5 sept. mijn opleiding medewerker ict niveau 2 beginnen en wil mijzelf een paar dingen voor ernaast gaan leren waaronder ook HTML maar ik ben een totale noob als het om html gaat. ik heb al een tutorial site (pixel2life.com) maar daar staan helemaal geen newbie guides.

mijn vraag is daarom of iemand mij kan vertellen welk programma hij het lekkerst vind werken om html te schrijven, en waarom

als iemand nog een tutorial site weet waar ook info op staat wat je allemaal moet doen om een pagina te maken, hyperlinks naar andere pagina's, hoe ik verschillende vakken kan maken om mijn banners, links e.d in te plaatsen

alvast bedankt :+

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-01 11:17

disjfa

be

www.w3.org www.w3schools.org en lees hier gewoon en als je vooral wat wilt leren tik dan semantiek in in een google of hier in de zoek box.

Verder kan je ook gewoon even zoeken hier op mensen die precies dezelfde vraag hebben als jouw. Ik denk dat je zat kan vinden.

Wat heeft verder ict met html te maken als ik vragen mag? (iig de directe link van je opleiding en je ideeen van dit topic, ik neem aan dat als je opleiding er iets over zou doe je dat vanzelf langs ziet komen)

[ Voor 19% gewijzigd door disjfa op 14-07-2006 02:09 ]

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Sorry, maar hier is meer dan genoeg over te vinden. De vraag welke editor het fijnst werkt is al heel vaak voorbij gekomen, hier in dit subforum, maar ook in Programming. Als je even de search gebruikt, dan kun je die topics vast wel vinden. :)

Daarnaast zijn er met Google talloze sites over HTML te vinden, om te beginnen www.w3schools.com, maar ook Nederlandse sites als http://mijnhomepage.nl/. Verder gaan we hier op GoT uit van een bepaalde mate van basiskennis. Als je die nog niet hebt, dan is dat niet zo erg, maar dan zit je op GoT verkeerd en kun je beter eens langsgaan op BeginnersWeb.nl. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.