Toon posts:

Spatieknop veert niet meer terug

Pagina: 1
Acties:
  • 1.194 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag de knoppen van mijn toetsenbord uit mijn toetsenbord gehaald om mijn toetsenbord schoon te maken. Alle knoppen doen het behalve de spatie. Als ik het terug op de toetsenbord duw voelt hij erg stroef aan en wil niet terug veren als ik het heb ingedrukt.

http://album.zoom.nl/user/Kees0007/toetsenbord/1541269/full/

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Heb je nog garantie? Ik zie niet hoe dat zou moeten veren, mis je niet toevallig een onderdeeltje?

Instagram / YouTube

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Is dat stukje plastic links niet afgebroken?

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:19

ThaHandy

Discovery Channel

ja? en nu? :P

zorg je er wel voor dat het metalen "stangetje" goed op de toetenbord zit? (onder de haakjes)

[ Voor 16% gewijzigd door ThaHandy op 14-07-2006 00:11 ]

Verwijderd

Topicstarter
Er is niks afgebroken of verbogen daarom vind ik het ook zo raar dat ie het niet meer goed doet. En heb geen garantie meer.

• Bargemanos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-12-2025
hoe voelt het rubbertje (eingelijke toets) aan als je het met je vinger (schroevendraaier ofzo) indrukt?

uhuuummm

Verwijderd

Topicstarter
Bargemanos schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 00:29:
hoe voelt het rubbertje (eingelijke toets) aan als je het met je vinger (schroevendraaier ofzo) indrukt?
Rubbertje is goed veert goed terug als je indrukt, denk dat het probleem zit bij het plastic stukje erboven.Ik ga er een stukje van afsnijden denk ik.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 00:36:
[...]

Rubbertje is goed veert goed terug als je indrukt, denk dat het probleem zit bij het plastic stukje erboven.Ik ga er een stukje van afsnijden denk ik.
Hij doet het weer.

• Bargemanos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-12-2025
mooi, veel plezier met posten weer :)

uhuuummm

Verwijderd

Topicstarter
Bargemanos schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 00:45:
mooi, veel plezier met posten weer :)
Thnx,wel vaag dat dat plastic stukje vervormd is geraakt, zo warm was het vandaag niet.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:00

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

aramdin schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 00:04:
Heb je nog garantie? Ik zie niet hoe dat zou moeten veren, mis je niet toevallig een onderdeeltje?
Waar slaat dat nou weer op :?

Garantie is voor fabricagedefecten, niet voor evt fouten gemaakt bij het schoonmaken :/

TS:
Als de spatiebalk niet meer goed veert ligt dat vaak aan een metalen beugeltje dat aan de balk zelf hangt - hij moet achter twee haakjes op de keyboard basis klikken. Zijn die haakjes kapot? Dan is nieuwe keyb vaak handigst :o

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Topicstarter
dion_b schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 09:15:
[...]

Waar slaat dat nou weer op :?

Garantie is voor fabricagedefecten, niet voor evt fouten gemaakt bij het schoonmaken :/

TS:
Als de spatiebalk niet meer goed veert ligt dat vaak aan een metalen beugeltje dat aan de balk zelf hangt - hij moet achter twee haakjes op de keyboard basis klikken. Zijn die haakjes kapot? Dan is nieuwe keyb vaak handigst :o
Nee die haakje waren niet kapot, dat gaatje was te krap geworden, daarom kon de spatie niet meer terug veren. Heb nu dus een stukje van dat gaatje afgsneden en nu kan de spatie weer terug veren.
Pagina: 1