Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Firewire versterken (boosten)

Pagina: 1
Acties:

• Welleweerd
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 31-10 15:20

Welleweerd

laat de koeien in vrede grazen

Topicstarter
zit met het volgende probleempje: heb een firewire kabel van 14 meter >:) weet dat dat maar 4.5 mag zijn.. maar ik heb wel singaal.. nou is het probleem dat de verbinding soms weg valt heel irri als je een live uitzending op internet wil maken (dv cam).. iemand enig idee of er firewire boosters zijn die je ergens op de helft plaats en dan het singaal versterken?.. ik kon ze op internet namelijk nergens vinden en op GOT vond ik ook geen draadje

iemand een linkje?
of een andere nuttige tip?

alvast bedankt,

jbw

Bedankt alvast

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:33
Als het USB was, een hubje, maar voor firewire heb ik nog nooit een hubje gezien. Ik vrees dat je je er bij zal moeten neerleggen dat een kabel die 3 keer langer is dan het maximaal haalbare, net ietsje te lang is.

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-10 22:55

Abort, Retry, Quake ???

• Welleweerd
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 31-10 15:20

Welleweerd

laat de koeien in vrede grazen

Topicstarter
jij bent goed.. super bedankt!!!

Bedankt alvast