Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Madcat
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Hey allemaal,

Ik vroeg me af of het ook mogelijk is om kaarten te koppelen aan elkaar.
op dit moment heb ik benelux plus en omdat ik ook vaak in duitsland kom heb ik ook die map. omdat de kleine dorpjes enzo niet op de plus kaart staan.

Echter is het gruwlijk irritant om steeds op de snelweg ofzo te verwisselen van kaart.
Weet iemand ook hoe/of/waarmee je kaarten kan mergen met elkaar?

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-11 15:36
Welke versie van tom tom heb je? Volgens mij kan je gewoon naar een dorp in duitsland navigeren met tomtom 5.

• Madcat
  • Niet online
Ik heb tom tom 5.21 en met benelux plus staan de kleine kut dorpjes er niet op.. alleen de grote wegen enzo. daarom heb ik ook duitsland er bij gehaald omdat ik daar regelmatig nog wel kom.

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-11 17:35
Mergen kan niet. Er is wel een complete West-Europa kaart. Daarvoor heb je wel een 2 GB SD-kaart nodig, want die kaart is iets van 1.4 GB meen ik.

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-11 12:40

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Je moet als je naar duitsland wilt, de DE-pluskaart laden. Je kan dan navigeren naar het duitste dorpje ook al ben je nog in nederland. Hier gebruikt hij dan het ' PLUS' gedeelte voor om via de NL snelwegen naar duitsland te navigeren. Eenmaal in duitsland pakt hij de volledige DE kaart.

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

superduper schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 08:34:
Je moet als je naar duitsland wilt, de DE-pluskaart laden. Je kan dan navigeren naar het duitste dorpje ook al ben je nog in nederland. Hier gebruikt hij dan het ' PLUS' gedeelte voor om via de NL snelwegen naar duitsland te navigeren. Eenmaal in duitsland pakt hij de volledige DE kaart.
Juist, zo ben ik met de italie-plus kaart naar een dorpje in italie gereden. Heb je maar één kaart nodig.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11 00:04

Sick Nick

Drop the top!

Hij rijd waarschijnlijk zowel in NL als in DE en dan ook nog eens in beide landen in kleine dorpjes. Dus naar een dorpje in DE moet de DE-plus kaart geladen zijn. Da's mooi als je heel NL uit je hoofd kent maar als je dan weer naar een dorpje in NL moet kan je die kaart weer inladen. Dan is het niet handig om steeds te wisselen van kaart.
Voor zover ik weet kan je ze niet mergen overigens.

Verwijderd

Volgens mij is het zo, dat wanneer je de Benelux Plus map en de Duitsland Plus map hebt, dat je in Nederland al kunt navigeren naar een dorp in Duitsland. In Duitsland schakelt hij dan idd over op de Duitsland Plus map.

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

tozzke

aka tozzert

Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 09:34:
Volgens mij is het zo, dat wanneer je de Benelux Plus map en de Duitsland Plus map hebt, dat je in Nederland al kunt navigeren naar een dorp in Duitsland. In Duitsland schakelt hij dan idd over op de Duitsland Plus map.
helaas, voor zover ik weet moet je (als je dus naar een plaats in Duitsland wilt) in Nederland al de DE Plus map selecteren, dan kun je verder zonder kaarten wisselen erheen navigeren

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:34

DDX

Mr Magic schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 08:22:
Mergen kan niet. Er is wel een complete West-Europa kaart. Daarvoor heb je wel een 2 GB SD-kaart nodig, want die kaart is iets van 1.4 GB meen ik.
klopt idd

https://www.strava.com/athletes/2323035

• Madcat
  • Niet online
Goh dat is jammer om te horen, ik dacht dat er wel meer mensen op het idee waren gekomen om kaarten met elkaar te mergen. of dat er een tooltje is dat op basis van GPS positie kan wisselen van kaart ofzo.

En inderdaad ik km zowel in nederland als in duitsland in kleine dorpjes. Op dit moment heb ik standaard benelux plus geladen en als ik op de snelweg in duitsland rij/race dan wissel ik van kaart.
Op zich is het niet zo erg hoor maar ik had gehoopt dat meer mensen zich eraan zouden ergeren :P

• MSalters
  • Laatst online: 13-09 00:05
Te weinig mensen die zich ergeren nu er een kant-en-klare kaart van heel Europa is :)

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

• Madcat
  • Niet online
ja maar 1.4GB is wel een beetje overdreven he :P

• MSalters
  • Laatst online: 13-09 00:05
Zoveel kost SD tegenwoordig ook niet meer hè :P

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 25-11 13:03
Mr Magic schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 08:22:
huh? hoe kan het dan? ik heb een tomtom 710 in bestelling staan. Een 1 gig geheugenkaart maar heel west europa in detail volgens de website?
Pagina: 1