Dag allemaal,
Ik ben sinds een tijdje op zoek naar een nieuwe laptop en nou kan mijn vader via een leverancier heel goedkoop aan acer laptops komen. En nou zit ik dus al ff te zoeken en te prakiseren welke ik nou eigenlijk wil nemen.
Nou heb ik dus een laptop gevonden, de Acer Aspire 5102WLMi.
Maar omdat deze blijkbaar nog erg nieuw schijnt te zijn is er niet veel van te vinden (ook niet op de acer site).
ik heb al gevonden dat er dit in zit:
Dit had ik tot nu toe gevonden (al staat het op de dixons-site anders aangegeven, meerdere bronnen op internet bevestigen dit.
Ik heb ook wel iets gevonden over de 3d kaart (niet veel). Dat deze 33% sneller is dan de Mobility radeon 200M en iets langzamer dan de x300. Lijkt me goed genoeg voor een laptop iig.
Mijn Resterende vragen
Nou weet ik niet of jullie hier veel van kunnen vinden maar omdat dit een nieuwe laptop is zullen denk ik wel wat meer mensen vragen hierover hebben want er is nergens een review over wat dan ook van de laptop, behalve de processor
. Die overigens, mijns insziens wel redelijk is.
EDIT: heb het gevonden, HD is 5400 RPM
Ik ben sinds een tijdje op zoek naar een nieuwe laptop en nou kan mijn vader via een leverancier heel goedkoop aan acer laptops komen. En nou zit ik dus al ff te zoeken en te prakiseren welke ik nou eigenlijk wil nemen.
Nou heb ik dus een laptop gevonden, de Acer Aspire 5102WLMi.
Maar omdat deze blijkbaar nog erg nieuw schijnt te zijn is er niet veel van te vinden (ook niet op de acer site).
ik heb al gevonden dat er dit in zit:
| CPU | Turion 64 X2 Mobile TL-50 |
| Kloksnelheid | 1600 MHz |
| Cache | 512 kb |
| Geheugen | 1024MB DDR(max 4096mb) |
| HD | 80 GB - 5400 RPM |
| DVD Speler | Dual Layer Brander |
| Beeldscherm | 15.4 inch breedbeeld |
| Max resolutie | 1280 x 800 |
| Grafische Kaart | ATI Radeon Xpress 1100 |
| Grafisch geheugen | 256 MB |
| Poorten | 1x PCMCIA, 3x USB2.0, Lan, Modem, Audio |
| Wlan | geintergreerd |
| Accu | Li-Ion |
| Accuduur | 2,5 uur |
| Afmeting | 358 x 33.8 x 269 mm |
| Gewicht | 2,82 KG |
| Extra | 5-in-1 CardReader & WinXP Home |
| Garantie | 24 Maanden |
| Prijs | 679,- Exclusief BTW |
Dit had ik tot nu toe gevonden (al staat het op de dixons-site anders aangegeven, meerdere bronnen op internet bevestigen dit.
Ik heb ook wel iets gevonden over de 3d kaart (niet veel). Dat deze 33% sneller is dan de Mobility radeon 200M en iets langzamer dan de x300. Lijkt me goed genoeg voor een laptop iig.
Mijn Resterende vragen
- Hoe snel is harde schijf? Ik vermoed 5400 RPM, wat overigens geen punt is, maar ik kan het niet vinden.
- Weet iemand wat meer over de 3d kaart? Kwa prestaties e.d.?
- Is het zoiezo een goede laptop (afgaande op de specs?) Eventuele gelijkgeprijsde alternatieven mag je natuurlijk melden
Nou weet ik niet of jullie hier veel van kunnen vinden maar omdat dit een nieuwe laptop is zullen denk ik wel wat meer mensen vragen hierover hebben want er is nergens een review over wat dan ook van de laptop, behalve de processor
EDIT: heb het gevonden, HD is 5400 RPM