Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• CWH
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-11 08:47
Ik las een paar pagina's terug een bericht van iemand wiens hd tikte. De X5L van mij (in januari 06 gekocht), deed dat ook tot ie helemaal niets meer deed. Uiteraard toen ik op vakantie was en ik de X5L als "imagetank" voor m'n digitale camera had meegenomen. Maar goed, hij was pas 4 maanden oud en er zat dus garantie op. Na de vakantie meteen opgestuurd naar MMport die 'm (blijkbaar) doorstuurde naar Tu&Tu. Na twee weken kreeg ik 'm terug.
Eigenlijk had ik een beetje verwacht dat ze een nieuwe zouden sturen, maar er bleek een nieuwe hd in te zitten, ook goed. Nou ja, nieuw, een andere, want de foto's van iemands Triumph en diens muziek bleken er nog op te staan. Emailtje gestuurd naar MMport dat ik dit nou niet zo fraai vond, maar die meldden dat ze 'm alleen maar opgestuurd hadden. Vervolgens een mailtje gestuurd naar Tu&Tu, maar die hadden niet eens het fatsoen om zelfs maar te reageren :( :(
Hele slechte service!!

• willyfreak
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-08 22:45
Wa probeer je ons te vragen?

Verwijderd

Dit hoort denk in het shopsurvey en niet hier.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Komt wel eens voor ja. Mmport kan hier niks aan doen want die sturen de speler gewoon op naar de fabrikant en die repareert de speler.
Verder vraag ik me ook een beetje af wat nou precies je vraag/discussiepunt is.

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-11 21:41
Welkom op GoT en bedankt voor de mededeling, maar je had het inderdaad beter via de shopsurvey kunnen melden. Die is voor ervaringen met winkels bedoeld en wordt om die reden nageslagen, het forum niet.

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Dit topic is gesloten.