Ik las een paar pagina's terug een bericht van iemand wiens hd tikte. De X5L van mij (in januari 06 gekocht), deed dat ook tot ie helemaal niets meer deed. Uiteraard toen ik op vakantie was en ik de X5L als "imagetank" voor m'n digitale camera had meegenomen. Maar goed, hij was pas 4 maanden oud en er zat dus garantie op. Na de vakantie meteen opgestuurd naar MMport die 'm (blijkbaar) doorstuurde naar Tu&Tu. Na twee weken kreeg ik 'm terug.
Eigenlijk had ik een beetje verwacht dat ze een nieuwe zouden sturen, maar er bleek een nieuwe hd in te zitten, ook goed. Nou ja, nieuw, een andere, want de foto's van iemands Triumph en diens muziek bleken er nog op te staan. Emailtje gestuurd naar MMport dat ik dit nou niet zo fraai vond, maar die meldden dat ze 'm alleen maar opgestuurd hadden. Vervolgens een mailtje gestuurd naar Tu&Tu, maar die hadden niet eens het fatsoen om zelfs maar te reageren
Hele slechte service!!
Eigenlijk had ik een beetje verwacht dat ze een nieuwe zouden sturen, maar er bleek een nieuwe hd in te zitten, ook goed. Nou ja, nieuw, een andere, want de foto's van iemands Triumph en diens muziek bleken er nog op te staan. Emailtje gestuurd naar MMport dat ik dit nou niet zo fraai vond, maar die meldden dat ze 'm alleen maar opgestuurd hadden. Vervolgens een mailtje gestuurd naar Tu&Tu, maar die hadden niet eens het fatsoen om zelfs maar te reageren
Hele slechte service!!