Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Emmz sorry hoor maar ActiveSYNC doet wat de naam al zegt "SYNChroniseren" wat je kan doen is gewoon niet synchen of alleen als guest op die pc inloggen en dan met een ander tooltje dat doen.
maar 1 simpel vraagje... waarom?
is het niet heerlijk om je agenda/contacts thuis, onderwerg, op je laptop in je telefoon etc te hebben?
is het niet heerlijk om je agenda/contacts thuis, onderwerg, op je laptop in je telefoon etc te hebben?
SYNChroniseren wil alleen maar zeggen 2 dingen aan elkaar gelijk maken. En ik wil graag dat mijn Telefoon/PDA gelijk wordt aan mijn Pc. Ik heb nu al een paar keer gehad dat ActiveSync foutjes maakt, dat hij (door bijv. nationale instellingen) verjaardagen dubbel in mijn agenda zet (een keer al Pietersen, Jan's Birthday en een keer als Jan Pietersen's Birthday). Daar komt bij dat ik gewoon nooit iets update in m'n Telefoon/PDA, lijkt mij niet lastig om iets aan te kunnen vinken: only one direction. Maar goed, kennelijk wel dus.een_madcat schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 23:17:
Emmz sorry hoor maar ActiveSYNC doet wat de naam al zegt "SYNChroniseren" wat je kan doen is gewoon niet synchen of alleen als guest op die pc inloggen en dan met een ander tooltje dat doen.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
nog steeds is deze vraag actueel
(ol' time kick, sorry)
(ol' time kick, sorry)