Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-11 18:14

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Ik wil graag m'n PDA en Windows XP synchroniseren. Dat gaat op zich prima, met ActiveSync 4.1. Maar ik wil graag een optie dat alle info (contactpersonen en agenda) ALLEEN van pc naar pda gaat. Dus niet "alleen bij conflicten" ofzo. Nee, ik gewoon NIET dat er IETS van pda naar pc gaat.

Kan dat?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Madcat
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Emmz sorry hoor maar ActiveSYNC doet wat de naam al zegt "SYNChroniseren" wat je kan doen is gewoon niet synchen of alleen als guest op die pc inloggen en dan met een ander tooltje dat doen.

maar 1 simpel vraagje... waarom?
is het niet heerlijk om je agenda/contacts thuis, onderwerg, op je laptop in je telefoon etc te hebben?

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
een_madcat schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 23:17:
Emmz sorry hoor maar ActiveSYNC doet wat de naam al zegt "SYNChroniseren" wat je kan doen is gewoon niet synchen of alleen als guest op die pc inloggen en dan met een ander tooltje dat doen.

maar 1 simpel vraagje... waarom?
is het niet heerlijk om je agenda/contacts thuis, onderwerg, op je laptop in je telefoon etc te hebben?
SYNChroniseren wil alleen maar zeggen 2 dingen aan elkaar gelijk maken. En ik wil graag dat mijn Telefoon/PDA gelijk wordt aan mijn Pc. Ik heb nu al een paar keer gehad dat ActiveSync foutjes maakt, dat hij (door bijv. nationale instellingen) verjaardagen dubbel in mijn agenda zet (een keer al Pietersen, Jan's Birthday en een keer als Jan Pietersen's Birthday). Daar komt bij dat ik gewoon nooit iets update in m'n Telefoon/PDA, lijkt mij niet lastig om iets aan te kunnen vinken: only one direction. Maar goed, kennelijk wel dus.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
nog steeds is deze vraag actueel
(ol' time kick, sorry)