Ik ben op zoek naar winkels waar ik lenzen kan huren. Alleen verloopt mijn zoektocht niet zo vlot.
In het ideale geval zou ik graag 2 Nikkor AF-S 70-200 f/2.8 VR lenzen huren. Als dat niet mogelijk is zoek ik toch minstens 2 Nikkor AF 80-200/2.8 lenzen.
Als Belg heb ik al contact gehad met alle zaken die ik kon vinden en die afhaalpunten in België hebben.
Mijn vraag is nu redelijk eenvoudg: welke zaken kan ik nog contacteren om hopelijk deze lenzen vast te krijgen? Het hoeft niet per sé in België te zijn, maar als het uit Nederland komt moet er wel een afhaalpunt in België zijn of transport tot bij mij thuis. Met de wagen van hier tot Amsterdam is bv. onmogelijk voor mij. Tegen dat ik heen en terug gereden ben, ben ik al te laat voor de eerste dag waarvoor ik de lens moet huren. Ik kan natuurlijk een dag vroeger huren en een dag later terugbrengen, maar dat kost weer 2 dagen meer geld.
Ik weet dat ik al een paar resultaten heb gevonden, maar het is nog altijd niet dé oplossing. Liefst vind ik een equivalent voor Pixto-F waar ik dus gewoon 2 70-200's voor een schappelijke prijs kan huren.
(Met de 'search' vond ik oude topics maar daar stonden geen zaken in die ik kon gebruiken)
In het ideale geval zou ik graag 2 Nikkor AF-S 70-200 f/2.8 VR lenzen huren. Als dat niet mogelijk is zoek ik toch minstens 2 Nikkor AF 80-200/2.8 lenzen.
Als Belg heb ik al contact gehad met alle zaken die ik kon vinden en die afhaalpunten in België hebben.
- Pixto-F: Had wel 70-200 lenzen maar is sinds vandaag met verlof tot voorbij de datum waarop ik de lenzen wil huren. Zij stelden mij voor om de lenzen nu al op te halen, maar daar kon ik de financien nog niet voor krijgen. (De kosten worden door iemand anders op betaald, maar via storten op mijn rekening. Op 1 dag tijd kreeg ik echt geen geld op mijn rekening gestort om dan nog te betalen ook). Zij vielen dus jammer genoeg af.
- Foto Konijnenberg: Sinds een paar weken ook in België. Zij hebben jammer genoeg maar 1 70-200 en géén 80-200 lenzen. Ik hou het in het achterhoofd voor als ik echt niets vind.
- Calumet Antwerpen: Enkel 80-200 f/2.8 maar wel meerderen. Groot nadeel is de kostprijs van die lenzen. Voor de dagen dat ik de lenzen nodig heb kost het per lens 212 euro. Het is een optie, maar wel een die ik pas wil gebruiken bij gebrek aan beter
- Foto Dali - Mortsel: Vorig jaar goeie ervaringen mee, maar ze hebben slecht 1 80-200 f/2.8 lens. Kostprijs valt wel reuze mee: 60 euro + 500 waarborg.
- ...
Mijn vraag is nu redelijk eenvoudg: welke zaken kan ik nog contacteren om hopelijk deze lenzen vast te krijgen? Het hoeft niet per sé in België te zijn, maar als het uit Nederland komt moet er wel een afhaalpunt in België zijn of transport tot bij mij thuis. Met de wagen van hier tot Amsterdam is bv. onmogelijk voor mij. Tegen dat ik heen en terug gereden ben, ben ik al te laat voor de eerste dag waarvoor ik de lens moet huren. Ik kan natuurlijk een dag vroeger huren en een dag later terugbrengen, maar dat kost weer 2 dagen meer geld.
Ik weet dat ik al een paar resultaten heb gevonden, maar het is nog altijd niet dé oplossing. Liefst vind ik een equivalent voor Pixto-F waar ik dus gewoon 2 70-200's voor een schappelijke prijs kan huren.
(Met de 'search' vond ik oude topics maar daar stonden geen zaken in die ik kon gebruiken)