+4 lijkt me iets te veel van het goede
-1 Overbodig uitgedeeld.
De eerste in die thread stond trouwens op +4 leek me ook wat overdreven.
Greetz,
De eerste in die thread stond trouwens op +4 leek me ook wat overdreven.
Greetz,
Wat is wijsheid, 2 of 3.
'T ziet er interresant (relevant) genoeg uit om +3 "toe te staan"
'T ziet er interresant (relevant) genoeg uit om +3 "toe te staan"
Sjeems! waar gaat dit over? naja.. lamaar..
Deze sig. zegt genoeg, hoewel 'ie nooit meer gebruikt zal worden.To moderate is to decide what the T.net collective should assimilate, and what is irrelevant.
[edit: qoute werkt natuurlijk niet |:(]
Verwijderd
Hmm, Jaymz is er ook weer helemaal bij, toch maar iets van spellings controle gaan implementeren
[bij nader inzien toch te dicht bij het randje]
(Ps. als je deze opmerking niet door de beugel vind kunnen, geef ff een gil, haal ik 'em weg. Dit is een beetje mijn manier van ermee omgaan) bij voorbaat excuses.
(Ps. als je deze opmerking niet door de beugel vind kunnen, geef ff een gil, haal ik 'em weg. Dit is een beetje mijn manier van ermee omgaan) bij voorbaat excuses.
Ik had liever dat Jaymz uitsluitend typefouten produceert als ik het voor het zeggen had.
Op maandag 29 januari 2001 16:42 schreef ecteinascidin het volgende:
Ik had liever dat Jaymz uitsluitend typefouten produceert als ik het voor het zeggen had.
Die volg ik niet, of had je mijn opmerking nog net gelezen ?
Ik maak heel vaak van dit soort opmerkingen, maar niet hier (vallen altijd verkeerd om 1 of andere reden).
Ja, ik had je opmerking nog wel gelezen. Hij was niet op het randje, maar wel weg. Nu is mijn opmerking gereduceerd tot Flame richting Jaymz, terwijl dat niet de bedoeling was.
Ja, ik had je opmerking nog wel gelezen. Hij was niet op het randje, maar wel weg. Nu is mijn opmerking gereduceerd tot Flame richting Jaymz, terwijl dat niet de bedoeling was.
Verwijderd
Is het heel erg als ik geen van jullie beiden volg?
Da's het nadeel van ge-editte (slecht Nederlands) reacties...
[update]
K*t, ik zit ff te denken, ik heb toch niet iets gezegd wat bij Jaymz verkeerd overkwam?
Ik ga ff een ICQ'tje doen...
Da's het nadeel van ge-editte (slecht Nederlands) reacties...
[update]
K*t, ik zit ff te denken, ik heb toch niet iets gezegd wat bij Jaymz verkeerd overkwam?
Ik ga ff een ICQ'tje doen...
Ok, mijn slechtnederlands ge-editte post zag er in 1e instantie zo uit:
[edit: ik ga ze maar eens tellen, op weekbasis ofzo]{Met het oog op tere zieltjes verwijderd door Jaymz}
Hehe, Jaymz verzameld liever schrijffouten ipv modpunten
.
Mij hoor je er niet over, het zijn soms de fouten die de brilajnte geest laten schijnen.
Mij hoor je er niet over, het zijn soms de fouten die de brilajnte geest laten schijnen.
LOLOp maandag 29 januari 2001 17:10 schreef ecteinascidin het volgende:
Hehe, Jaymz verzamelt liever schrijffouten ipv modpunten.
[edit: d'r zaten zelfs 2 tiebvouten in]
Verwijderd
[knip&plak, om het topic niet al te vaag te maken]
edit:
Dat van ICQ wist ik al, anders stond je vast wel in mijn hitlist
edit:
Dat van ICQ wist ik al, anders stond je vast wel in mijn hitlist
Daar zijn we eigenlijk best wel goed in.knip&plak, om het topic niet al te vaag te maken
? wie wou je icq-en dan ?
Verwijderd
Is al lang geregeldOp maandag 29 januari 2001 17:19 schreef Jaymz het volgende:
[..]
Daar zijn we eigenlijk best wel goed in.
? wie wou je icq-en dan ?
Pagina: 1