Hulp op afstand traag

Pagina: 1
Acties:

• krijgnuwat
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-06 08:54
Beste Tweakers.

Ik heb hier echt een heel irritant probleem, heb het al een paar keer geprobeerd op te lossen met firewalls uitzetten enz.. Maar krijg het niet voor elkaar.
Ok hier komt het: Als iemand mij wilt helpen met hulp op afstand, en de connectie is tot stand gebracht word mijn computer echt gruwelijk sloom, je kan je muis bewegen ff een bakkie koffie halen en dna nog is die niet bewogen, pas na paar minuten beweegt eindelijk me muis. Hoe komt het dat dit zo traag is? en weet iemand wat ik kan proberen? (het is trouwens met windows live messenger 8, en ik had het met 7.5 ook al)
Alvast Bedankt

Verwijderd

installeer dan vnc en forward m door op -p 5900

hulp op afstand is gaar

of als je iemand vertrouwd zet m dan op terminal server (MSTSC) -p 3389

hulp op afstand vink 10x niets

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:23
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 08:54:
installeer dan vnc en forward m door op -p 5900

hulp op afstand is gaar

of als je iemand vertrouwd zet m dan op terminal server (MSTSC) -p 3389

hulp op afstand vink 10x niets
Hulp op afstand gebruikt dezelfde fucntionaliteit als "terminal server (MSTSC)" wat m.i. gewoon Remote Desktop heet.
Zie je ook bij Hulp op afstand dat de processorbelasting erg hoog wordt? of is de verbinding de bottleneck?
Je versie van msn maakt niet veel uit, omdat dat alleen maar het medium is waarmee je de uitnodiging overstuurt.

Het installeren van VNC is een oplossing, maar ik kan me voorstellen dat het lastig is om dat geinstalleerd te krijgen.

offtopic:
Ik werk per dag 8 uur op rdp-sessies, nooit problemen mee
Bart_NL schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 09:06:

Dus waarom een extra pakketje installeren als er standaard in Windows al functionaliteit is?.
als dat pakketje niet goed werkt, moet je op zoek naar wat anders ;)

[ Voor 31% gewijzigd door L0we op 14-07-2006 09:15 ]

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-05 11:00
Wij gebruiken hier op het werk Remote Assistance en dat werkt echt geweldig goed. Zelfs de mensen die met een VPN-tunnel thuis werken zijn met een heel goede snelheid over te nemen.
Dus waarom een extra pakketje installeren als er standaard in Windows al functionaliteit is?.

[ Voor 21% gewijzigd door Bart© op 14-07-2006 09:07 ]

• krijgnuwat
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-06 08:54
ik krijg de kans niet om mijn taakbeheer te openen, ben ik 3 kwartier verder.

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Goedkoop bellen via VoIP

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-07 19:53
Gewoon doen met Remote Desktop, dat werkt razendsnel. Dat komt doordat het in windows zit. En het staat op elke XP pc.

PSN: djmurcielago

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Met Hamachi kun je een beveiligde VPN tunnel maken om gezeik met NAT instellingen te voorkomen.
Pagina: 1