Vanmiddag om +/- 15:00 is mijn versterker van mijn home cinema set kapot gegaan.
1 poort van de center speaker doet het niet meer....
Radio stond al een tijdje aan, maar dat moet hij wel kunnen want er zit een kleine fan in, ik het bonnetje opzoeken ( heb ik gelukkig een map voor ) en YES heb de bon eindelijk gevonden.
Gelukkig had ik er een extra garantie bij afgesloten van 4 jaar en ik heb hem gekocht op :
12-12-2002 ( aankoopdatum )
12-12-2003 ( garantie sony zelf )
12-12-2006 ( garantie bij gekocht bij Media Markt )
Dus gelukkig nog in de garantie. ^O^
Ik Media Markt bellen, en dan zegt ze ; we zijn tot 18:00 open voor de service.
Ik heen gebracht en nu maar afwachten. ( heeft ze ook nog eens mijn naam verkeerd overgenomen van de orginele bon.
Wat zal Sony doen met de versterker ?? maken of weggooien en een nieuwe geven ??, want de set is niet meer in de handel !! )
Alvast bedankt.
p.s. boxen waren het niet, getest met een andere versterker.
1 poort van de center speaker doet het niet meer....
Radio stond al een tijdje aan, maar dat moet hij wel kunnen want er zit een kleine fan in, ik het bonnetje opzoeken ( heb ik gelukkig een map voor ) en YES heb de bon eindelijk gevonden.
Gelukkig had ik er een extra garantie bij afgesloten van 4 jaar en ik heb hem gekocht op :
12-12-2002 ( aankoopdatum )
12-12-2003 ( garantie sony zelf )
12-12-2006 ( garantie bij gekocht bij Media Markt )
Dus gelukkig nog in de garantie. ^O^
Ik Media Markt bellen, en dan zegt ze ; we zijn tot 18:00 open voor de service.
Ik heen gebracht en nu maar afwachten. ( heeft ze ook nog eens mijn naam verkeerd overgenomen van de orginele bon.
Wat zal Sony doen met de versterker ?? maken of weggooien en een nieuwe geven ??, want de set is niet meer in de handel !! )
Alvast bedankt.
p.s. boxen waren het niet, getest met een andere versterker.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2006 19:21 ]