en nee, ik houd niet van voetbal... :)
Verwijderd
slot.. slot.. slot.. slot..
:?:):):)
wrom schrijf je het niet op je voorhoofdt en loop je naar de maker van Gladiator post dit nou niet man
Greetz Crea^
wrom schrijf je het niet op je voorhoofdt en loop je naar de maker van Gladiator post dit nou niet man
Greetz Crea^
Verwijderd
jah jah jij en ik weten heus wel dat dat geen backupje is
en nee je mag geen kopiees maken zonder rechten van de maker
en nee je mag geen kopiees maken zonder rechten van de maker
Verwijderd
voorhoofd met dtOp zaterdag 27 januari 2001 19:32 schreef DaCrEaTiV!! het volgende:
voorhoofdt
Werkwoords vorm 
Maar ff serieus... Dit mag dus NIET!!
Slotje...
Maar ff serieus... Dit mag dus NIET!!
Slotje...
tis om op mn laptop te kunnen kijken, ok?
die heeft namelijk geen dvdspeler!
thnx anyway!
die heeft namelijk geen dvdspeler!
thnx anyway!
en nee, ik houd niet van voetbal... :)
Verwijderd
wat belachelijk dat jullie allemaal roepen "slotje"...stelletje dozen. hij stelt gewoon een vraag, en hij zegt dat het voor hemzelf is dat moet ie toch zelf weten en je mag dus echt wel een kopie voor je zelf maken
Verwijderd
bla bla
lees op de orginele DVD je mag niet kopieeren zonder rechten van de auteur,maker etc.
lees op de orginele DVD je mag niet kopieeren zonder rechten van de auteur,maker etc.
Verwijderd
Ik wil niet lullig doen maar schrijven is niet je sterkste kant heh?Op zaterdag 27 januari 2001 19:59 schreef DaCrEaTiV!! het volgende:
bla bla
kopieeren met dubbel "e"
en je signature is ook niet helemaal spellingcontrole-proof
maar weer ff on-topic; een backup voor eigen gebruik is bij alles toegestaan mits het origineel legaal is verkregen.
Pagina: 1