Nero 6.6.0.3 brand probleem

Pagina: 1
Acties:

• rs-music
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-08-2025
Heb op GoT gezocht, maar kon niet mijn probleem vinden op het forum.

Aantal weken terug mn laptop (Medion MD5400) compleet opnieuw geinstalleerd (Win XP SP2 met alle updates). hierna heb ik o.a. nero 6.6.0.3 geinstalleerd. Maar nu kan ik geen cd's meer branden, terwijl dat voor de reinstall altijd wel goed ging.

Wat gebeurt er: Nero gaat branden, dit gaat goed tot dat hij gaat verifieren, dan begint een gedoe en gezoek (fysiek in de brander), waar Nero niet uit komt (Cancel werkt wel).

Wat is er fysiek gebeurt: De cd is maar voor een klein gedeelte gebrand, en de buitenste rand van dit gebrande gedeelte is veel vetter ingebrand, het lijkt er dus op dat de brander heel de tijd brandt, maar het grootste gedeelte van de tijd op dezelfde plek.

Ik zelf denk dat het een software matig probleem is, maar weet eigenlijk niet goed waar ik het moet zoeken, wellicht iemand anders die hetzelfde heeft gehad?

• nowell
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

nowell

Que Pasa!?

Al een reinstall geprobeerd? (ik zou zo snel ff niks anders weten)

[ Voor 3% gewijzigd door nowell op 13-07-2006 16:21 ]

• rs-music
Ja, heb Nero al wel opnieuw geinstalleerd, maar dat hielp niet, XP opnieuw installeren, vind ik nog iets te gortig, omdat ik net alles na een aantal weken terug bij het oude heb.

Bovendien zou ik liever het probleem kennen, dan gewoon domweg vanalles te proberen, om vervolgens na elke mislukt poging weer een cd weg te gooien

• nowell
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

nowell

Que Pasa!?

heb je nog steeds dezelfde media als voorheen?

• Shaggy_NL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-07 23:38
Probeer hem eens te upgraden naar de laatste Nero 6. Da's 6.6.0.18 als ik het goed heb.

• Dutch_Baseline
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
nowell schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 16:30:
heb je nog steeds dezelfde media als voorheen?
Misschien hele stomme suggestie, maarre... Heb je het al met een andere versie van Nero geprobeerd? Eventueel een demo-versie???

Als die dan het zelfde probleem geeft, lijkt het erop dat je brander kapot is....

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

• rs-music
Update naar 6.6.0.18 ga ik thuis proberen

Het zijn idd nog steeds dezelfde verbatim en TDK schijfjes!

• diehard889
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:14
en kijk ook nog even naar een update van je chipset drivers.

In een pashokje gaan zitten en dan roepen dat het wc papier op is.

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-07 11:46
Lijkt wel alsof de driver van de brandlaser defect is ofzo, waardoor deze zich niet over de CD verplaatst :?
CD's afspeler werkt wel gewoon correct?

• rs-music
Heb cleunup gebruikt van Nero, en de laatste update geinstalleerd 6.6.1.4. Mocht helaas niet baten.

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Waarschijnlijk is de drive naar de kloten, als ie blijft hangen op die bepaalde plek, dan raakt hij niet verder.

Probeer eens een andere drive?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Pagina: 1