Stem vervormen

Pagina: 1
Acties:

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-02 01:30
Ha mensen,

ik heb een wel wel heel speciale vraag, en ik ben benieuwd of het kan. En of dat het mogelijk is met alleen een PCtje thuis.

Ik heb een songtekst geschreven voor op de voetbal. Op de tunes van una paloma blanca, van George Baker. (jawel!).

Nu is mijn vraag: als ik hem nu inzing, zou ik dan mijn stem kunnen omvormen naar de stem van George? (met behulp van originele gezang van hem) Zodat het een beetje lijkt dat hij het zingt.

Is dit te fixen? Of moet je hier een echte studio voor hebben inclusief Mister Baker himself?

Alvast bedankt

[ Voor 4% gewijzigd door Turfschipper op 13-07-2006 15:50 ]

• Ivo NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-02 07:29
... Moet je wel een beetje kunnen zingen natuurlijk :+

Nee maar serieus, volgens mij moet dit wel te doen zijn (Nero wave editor??). Maar helemaal gelijk krijg je het natuurlijk nooit.

Android fanboy

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Zoek eens op downloadsites als tucows.com en download.com met trefwoorden als 'voice' & 'change'.
Komen zat hits, zal vast wel iets bruikbaars tussenzitten.

• DEVoTi0N
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-02 07:33
Alles is mogelijk, maar dit is wel heel erg moeilijk. Je kan wel gaan spelen met een aantal settings als je inderdaad gewoon echt goed kan zingen om er iets uit te krijgen wat nog een beetje lijkt op, maar anders is het al helemaal niet te doen. Het makkelijkst is om iemand te zoeken, die 'm gewoon redelijk goed kan imiteren.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:10

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Zonder goede imitator of mr Baker himself heb je eigenlijk geen kans van slagen. De stemvervormingssoftware is nog erg slecht / amateuristisch heb ik laatst gemerkt.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-02 01:30
Nou, ok mensen, bedankt voor de reacties.

Dan moet ik den ouwen George toch zelf maar eens benaderen. Want ik kan zelf helemaal niet zingen.

Verwijderd

voice morphing , state of the art , http://www.washingtonpost...al/dotmil/arkin020199.htm
Pagina: 1