Probleem is dat wanneer ik een DVD plaats welke 5.1 Dolby Digital is of een DVD 5.1 DTS het geluidsspoor niet wordt herkend.
In eerste instantie bij gebruik van de auto detect wordt geen 5.1 gedetecteert, als ik handmatig de versterker instel krijg ik hem alleen op Dolby Pro Logic II.
De DVD speler geeft aan bij het afspelen van de DVD met een DD5.1 Geluidsinstelling het logo van Dolby met daarachter de letter D.
Ik neem aan dat hiermee het geluidsspoor wordt herkend als een Dolby Digital spoor.
De DVD speler is voor geluid middels COAX-aansluiting aangesloten op de versterker.
De versterker geeft ook aan dat deze via COAX is aangesloten.
De versterker verrekt het echter om deze als zodanig te herkennen en als beschreven krijg ik hem via wat instellingen op DPLII.
Aan apparatuur heb ik staan:
Versterker - Sony STR-KSL5 (Logo's aanwezig op de frontzijde: Digital Cinema Sound, Digital DTS surround, Dolby Digital Pro Logic II).
DVD speler - Sony DVP-NS305 (Logo's aanwezig op de frontzijde: DTS Digital Out, Dolby Digital)
Bijbehorende 5.1 Speakerset - Sony.
In de handleidingen kan ik niets terugvinden om dit probleem op te lossen.
Ook via google en de de GOT FAQ geen oplossing voor het probleem kunnen vinden.
Heeft iemand enig idee waar ik/de apparatuur fout gaat?
In eerste instantie bij gebruik van de auto detect wordt geen 5.1 gedetecteert, als ik handmatig de versterker instel krijg ik hem alleen op Dolby Pro Logic II.
De DVD speler geeft aan bij het afspelen van de DVD met een DD5.1 Geluidsinstelling het logo van Dolby met daarachter de letter D.
Ik neem aan dat hiermee het geluidsspoor wordt herkend als een Dolby Digital spoor.
De DVD speler is voor geluid middels COAX-aansluiting aangesloten op de versterker.
De versterker geeft ook aan dat deze via COAX is aangesloten.
De versterker verrekt het echter om deze als zodanig te herkennen en als beschreven krijg ik hem via wat instellingen op DPLII.
Aan apparatuur heb ik staan:
Versterker - Sony STR-KSL5 (Logo's aanwezig op de frontzijde: Digital Cinema Sound, Digital DTS surround, Dolby Digital Pro Logic II).
DVD speler - Sony DVP-NS305 (Logo's aanwezig op de frontzijde: DTS Digital Out, Dolby Digital)
Bijbehorende 5.1 Speakerset - Sony.
In de handleidingen kan ik niets terugvinden om dit probleem op te lossen.
Ook via google en de de GOT FAQ geen oplossing voor het probleem kunnen vinden.
Heeft iemand enig idee waar ik/de apparatuur fout gaat?