Wij draaien hier met een exchange 2003 server met IMF enabled. Dit werkt prima. Spam wordt netjes in de "ongewenste email" map van de gebruiker geplaatst. Alleen nu wil het geval dat onze gebruikers meerdere mailboxen hebben, afdelingsboxen, en deze worden samen met de persoonlijke mailbox van de gebruiker geopend in outlook 2003. Maar hier komt de spammail gewoon in de inbox terecht. Die afdelingsboxen worden niet primair door de gebruiker gebruikt. Maar hoe kan ik het voor elkaar krijgen om daar ook de spam mail netjes in de ongewenste email map terecht te laten komen? Bij google en technet kan ik het niet vinden. Ook in het document IMF operations guide kan ik het niet vinden.
"IMF probleem" zegt natuurlijk erg weinig over je eigenlijke vraag - ik schaaf je topic titel dus nog even iets bij, hier mag je voortaan zelf ook even op letten
Dank voor het aanpassen, ik kon hetzelf even niet anders verwoorden.
Inmiddels heb ik het "probleem" gevonden. Je kunt de mailbox die je extra hebt uiteraard ook in OWA openen. En dan onder opties, kan je het vinkje aanzetten "ongewenste e-mail filteren". Ik liep er bij toeval tegenaan.
Inmiddels heb ik het "probleem" gevonden. Je kunt de mailbox die je extra hebt uiteraard ook in OWA openen. En dan onder opties, kan je het vinkje aanzetten "ongewenste e-mail filteren". Ik liep er bij toeval tegenaan.