Toon posts:

(Keuze processor)amd64, opteron, amd x2

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

Ik wil een kleine upgrade doen voor mijn pc en ik twijfel tussen 3 processors (amd64 4000+, opteron 146, amd x2 3800+) . Ik wil graag weten welke jullie zouden kiezen en waarom. Ik las dat een opteron processor ook goed is voor gamen klopt dat? Verder wil ik dit mobo(Asus A8V) gaan halen omdat ik nog een goeie agp kaart heb (asus x850xt pe) is dit een goede keuze of zijn er betere agp bordjes met socket 939? mijn budget is niet zo groot dus noem geen andere processors.

alvast bedankt,
David

Verwijderd

Misschien zou je eens kunnen posten wat je met je processor wil gaan doen? Is het om spellen te spelen, om videobewerkingen te ondersteunen, enz. Tot nu toe weten we nog niks...

• tudeLati
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-05 19:46
als moederbord kun je beter een asrock dualSATA2 nemen, die ondersteund AGP en PCIe, voor als je nog eens wilt upgraden. en de dualSATA2 heeft nog eens een betere chipset ook. die bordjes met een VIA chipset zijn niet erg snel..

[ Voor 15% gewijzigd door tudeLati op 13-07-2006 13:20 ]

When in doubt, Ctrl-Q

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil er spellen mee spelen. bijv. prey, hl2, counterstrike source.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Kijk eens op Tomshardware, daar zijn veel benchmarks van procs te lezen. Kun je zelf ook even opzoeken.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:42
Ik zou in iedergeval een bordje nemen met PCI-E. Hier ga je anders ontzettend spijt van krijgen, omdat een videokaart tegenwoordig een kortere 'levensduur' heeft als een processor.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:41
Jumpman schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 13:49:
Ik zou in iedergeval een bordje nemen met PCI-E. Hier ga je anders ontzettend spijt van krijgen, omdat een videokaart tegenwoordig een kortere 'levensduur' heeft als een processor.
Kies dan de Asrock DualSata2, zitten volwaardige AGP en PCI-e 16x sloten op.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:21

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

RoD schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 13:36:
Kijk eens op Tomshardware, daar zijn veel benchmarks van procs te lezen. Kun je zelf ook even opzoeken.
Idd. Beetje benchmarks en reviews lezen kun je ook. Gewoon de resultaten daarvan naast wensen en naast pricewatch leggen en je weet genoeg.

Verder idd de Asrock 939Dual-SATA2 als je nu nog AGP wilt hebben :z

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.