Hallo, er is ooit sprake geweest van Live TV op de xbox360, of ik heb er iets verkeerd van begrepen...maar is het mogelijk om via de xbox tv te ontvangen met xbox live of iets anders?
hoe wil je dat ontvangen? Zit er ergens een ingang op? niet voor kabel in elk geval, maar je vraag gaat over de xbox, niet over een pc of laptop.
PSN: djmurcielago
Ik heb het over internet
ik snap niet precies hoe die media centre's werken met PC verbonden etc dus heeft het wel met pc's te maken
Je hebt wat vekeerd begrepen, misschien denk je: XBOX Live, maar dat is gewoon voor dingen online doen.
Ik denk toch echt dat het niet mogelijk is, de XBOX360 vind ik nu ook weer niet zo'n echt media center. Meer voor games, muziek en dvd etc. Maar TV niet.Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 12:18:
Ik heb het over internetik snap niet precies hoe die media centre's werken met PC verbonden etc dus heeft het wel met pc's te maken
http://www.xbox.com/en-US/pcsetup/
ik heb alleen echt geen verstand van hoe of wat dat moet en werkt...
ik heb alleen echt geen verstand van hoe of wat dat moet en werkt...
Sorry maar dit hoort niet thuis in CSL, verder is je topicstart ook niet zo goed dat het het waard maakt om hem te verhuizen naar het juiste subforum.
Derhalve dicht dus
Derhalve dicht dus
'When you're not paying for the product, you are the product!'
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()