Toon posts:

Wikimedia install probleem. on line 167

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu al een paar dagen bezig met het aan krijgen van wiki op mijn eigen host.

De software gratis hier gedownload: http://www.mediawiki.org/wiki/MediaWiki

Eerste keer had ik de nieuwste versie van media wiki gedownload 1.7, maar die had een hoge php nodig 5+ en die had mijn host niet.

Toen heb ik een oudere versie gedownload 1.5.

Wanneer ik toen www.domein.com/wiki intoetste had ik geen php problemen meer maar een folder writable probleem. Dat heb ik gedaan dmv een 777 code in file management.

Maar toen ik dezelfde url intoetste kreeg ik weer een probleem
---
MediaWiki 1.5.0 installation
Warning: main(maintenance/updaters.inc): failed to open stream: No such file or directory in /home//domains/.com/public_html/wik/config/index.php on line 167
Fatal error: main(): Failed opening required
---

En nou weet ik echt niet meer wat ik moet doen.
Ik heb de faq gelezen, de instalatie guide, op google gezocht naar 167 errors, en maintenance/updaters.inc. Maar ik zit echt vast.

Iemand hier die snapt wat er aan de hand is?

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-07 14:11
maintenance/updaters.inc
bestaat dit bestand?
zo neen.. dan kan het zijn dat dit eigenlijk 'leeg' is en dat uw ftp programma het niet geüpload heeft.

In dit geval moet je een txt uploaden met 1 teken in ofzo de juiste naam geven (updaters.inc) en dan via 'edit' weer leeg maken en opslaan;. en dan de permission nog correct zetten.

[ Voor 7% gewijzigd door Icekiller2k6 op 13-07-2006 12:27 ]

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 5090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1600

Verwijderd

Topicstarter
Hee bedankt.

op de een of andere manier vergat mijn ftp programma iedere keer de helft van de mappen.

Nadat ik dat opgelost had heb ik zelf nog een database gemaakt. en nu doet alles het perfect :)

bedankt ^O^