Ben ik weer na een lange tijd afwezig te zijn! Maar ik zit nu met een vraag omtrend het parttime werken in Nederland als Belgische student! Ik ben momenteel 20 jaar en wonend in België. Ik heb de mogelijkheid aangeboden gekregen om als parttime nieuwsredacteur te worden voor een multimedia site. Hierbij zou ik vergoed worden adhv het werk dat ik doe. Nu is mijn vraag, wat zou men moeten doen als Nederlands bedrijf om mij tewerk te kunnen en mogen stellen ... Welke formaliteiten moet ik doen om in orde te zijn met de wetgeving?
Dit is natuurlijk heel ruim omvattend, hierbij zou ik het zeker op prijs stellen dat jullie me instanties, personen noemt die mij verder kunnen helpen!
De reden waarom ik dit hier post is, dat ik met het verdiende geld toch een deel van mijn studentenkot zou kunnen betalen! Wat toch mooi is!!
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen ...
Dit is natuurlijk heel ruim omvattend, hierbij zou ik het zeker op prijs stellen dat jullie me instanties, personen noemt die mij verder kunnen helpen!
De reden waarom ik dit hier post is, dat ik met het verdiende geld toch een deel van mijn studentenkot zou kunnen betalen! Wat toch mooi is!!
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen ...
Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov