PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?
Dat is precies hoe je het moet doen.. De TV out van je videokaart is sowieso alleen in staat om beeld door te geven, het geluid zal toch echt vanuit de geluidskaart moeten komen
Alleen dat gedeelte met je boxen snap ik volgens mij niet helemaal.. je moet gewoon een mini-jack (die gaat in de geluidskaart) naar 2xRCA(tulp) pakken en die in zo'n scartblokje stoppen en dan ben je klaar
Alleen dat gedeelte met je boxen snap ik volgens mij niet helemaal.. je moet gewoon een mini-jack (die gaat in de geluidskaart) naar 2xRCA(tulp) pakken en die in zo'n scartblokje stoppen en dan ben je klaar
[ Voor 6% gewijzigd door Haan op 13-07-2006 10:22 ]
Kater? Eerst water, de rest komt later
Oeps... Ik was nog een beetje aan het editten, had niet zo snel reply verwacht...Haan schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 10:20:
Dat is precies hoe je het moet doen.. De TV out van je videokaart is sowieso alleen in staat om beeld door te geven, het geluid zal toch echt vanuit de geluidskaart moeten komen![]()
Alleen dat gedeelte met je boxen snap ik volgens mij niet helemaal.. je moet gewoon een mini-jack naar 2xRCA(tulp) pakken en die in zo'n scartblokje stoppen en dan ben je klaar
Ik wil dus niet steeds die stekkertjes om gaan wisselen.
PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?
->
->