Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feat] Page Navigation laatste post eerst

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:43

Barrycade

Through the...

Topicstarter
Bij het reageren op een topic krijg je altijd onder je reactie veld de eerste post van dat topic te zien en niet de laatste post waar je op wil reageren.

Is het mogelijk om de posts zo te sorteren dat je de laatste post onder dat reactieveld te zien krijgt? Ik hang veel rond in /81 en /71 en om reacties te geven op foto's is het handig om de laatste post meteen te zien in plaats van eerst deze op te moeten zoeken in Page navigation.

Meeste PHP forum werken wel zo, is er soms een instelling die ik moet wijzigen? Ik kan me niet voorstellen dat het op GoT niet mogelijk is :)

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Vooruit dat, speciaal voor jou: http://gathering.tweakers.net/forum/preferences "Draai volgorde berichten om" :)

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• Barrycade

Barrycade

Through the...

Topicstarter
Ja dan werkt het wel natuurlijk, maar ik lees toch liever de topics van boven naar beneden. Met die setting staan ze standaard verkeerd om. En als ik dan reageer zou ik graag wél de laatste boven zien.

• P_de_B
  • Niet online
Oeps, "Toon laatste berichten?" moet het zijn :)

• Barrycade

Barrycade

Through the...

Topicstarter
Ik heb die feature gewoon aan staan "Ja - Geeft meest recente berichten weer bij reageren" blijkbaar is het dan een bug?

• P_de_B
  • Niet online
Hmz, vreemd inderdaad.

Ik gebruik eigenlijk altijd de quick reply, dus het is mij nooit opgevallen. Je hebt gelijk, ik zie niet de nieuwste berichten maar juist de startpost.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:28

crisp

Devver

Pixelated

Je ziet de berichten van de pagina waarvanuit je op 'post reply' hebt gedrukt hetgeen niets dan logisch is...

Intentionally left blank

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

crisp schreef op maandag 17 juli 2006 @ 15:20:
Je ziet de berichten van de pagina waarvanuit je op 'post reply' hebt gedrukt hetgeen niets dan logisch is...
Hij wil bij het posten van een reply de volgorde omdraaien, maar bij het topic zelf niet. Dat is dus net iets anders. ;)

Persoonlijk lijkt het me trouwens niet geweldig zinnig, maar goed, het is niet up to me. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Barrycade

Barrycade

Through the...

Topicstarter
Als je puur als reactie op een topic wil posten is het ook niet erg.

Maar in de fotografie topics met veel foto's zijn de pagina's nogal lang waardoor je veel moet scrollen voordat je weer bij de laatste reactie bent. Ik ben nogal vergeetachtig dus ik wil altijd even terugkijken naar de foto waarop ik wil reageren. (alzheimer light ;)) En in het kader van "geen RSI door Tweakers" vroeg ik mij af of indien je niet met een quickreply wil reageren, dus bij een "echte" reactie de laatste post onder het reactieveld kon komen.

[ Voor 5% gewijzigd door Barrycade op 17-07-2006 15:47 . Reden: Naast Alzheimer Light ook moeite met typen ;) ]

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

tsja, het probleem is vooral dat we al tig prefs hebben, en als we voor iedereen een persoonlijke pref gaan make omdat iemand iets makkelijker vindt dat het idee van een overzichtelijke prefs-pagina dan een beetje verloren gaat :P
Ik bedoel, het is nu al een lange lijst, en zelfs ik, iemand die vrij vaak ( :+ ) op GoT zit weet soms niet meer wat er nu wel en niet inzit. Het tweede probleem is dat React 1.9.4 bijna af is, en we dit dus voor zover ik weet sowieso niet zomaar toe kunnen (laten) voegen.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Barrycade

Barrycade

Through the...

Topicstarter
Laat maar dan, nu ik quickreply heb gevonden is het allemaal achterhaald.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:28

crisp

Devver

Pixelated

Ik ben er ook niet voor om een aparte optie te maken enkel voor de 'quote-messages'; de quickreply is inderdaad ook wel handig hiervoor :)

slusch dus :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.