Toon posts:

boxen (500) watt

Pagina: 1
Acties:
  • 95 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb 2 weken 2 boxen gekocht van 500 wat alleen ze zijn iets te groot voor op mijn kamer kan ik op ene andere manier ook de plugin veranderen dat hij zachter gaat mijn ramen trillen er bijna uit

als ik er een aansluit dan gaat het lekker of kan ik niet een of andere begrening ervoor kopen

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11-08 20:03

Metten

ik hou het graag simpel

sorry maar ik begrijp je verhaal niet helemaal je bedoelt dat je geen volumeknop hebt nou koop een voorversterker dan

Verwijderd

Waarom koop je zulke zware speakers dan???

En er zit ook een VOLUMEKNOP op een versterker. Daarmee kun je hem zachter zetten...

:-)

Verwijderd

je post is wel heeeeel vaag.

waar heb je het over? begrenning :?:?

• XElD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:09
Betere ramen aanschaffen...

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
geod leer nedrlands shrijven eerst :?

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 07:48
volume instellen op je comp

Verwijderd

Anders moet je even een rookworst proberen.. hebben de auto's niet zoveel gas meer in het gras...

Antwoord aanpassen aan vraag heet dat.. ;)

Verwijderd

Ik zou wat gaan minderen met die coke/weed/xtc/lsd...en dan kom je er misschien vanzelf wel op het idee dat je je volume kan instellen op je stereo dan wel softwarematig met volume control in windoze.

Verwijderd

hij kan echt geen Nederlands ha? :) LOL

Verwijderd

Ach het maakt hem toch niet zoveel uit. :P

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 20:31

Jag

Ik heb speakers met een (continue) power handling van 600 Watt staan, met een gevoeligheid waar jouw speakers waarschijnlijk in de verste verte niet aan kunnen tippen. En mijn ramen trillen er toch niet uit, gek hè? Weet je hoe dat komt, omdat er zo'n ronde knop op je versterker zit, daar moet je maar eens aan draaien.
Edit: en linksoms draaien :P.

Jag

Verwijderd

Wat zijn jullie ja een kinderachtig stelletje pubers ja.
Als die jongen dat nou niet weet, het is altijd makkelijk als je hetzelf wel weet :r

In elk geval, als het raam te veel vibreert kunt je eventueel met de balans knop op je versterker, of eventueel op je pc de wattage naar de ene speaker verminderen.
Kun je de box niet verder bij het raam wegzetten anders ?
Gewoon simpel houden je besluit : Kan de box nergens anders, dan moet je het raam verstevigen of de volumeknop niet te hoog zetten.

Enne, Jag, aan dat gesnak hebben we ook niets, die 600watt haal je niet eens, want tegen die tijd heb je de politie bij je voordeur staan.

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 15:37

Flexx

This side up

Op zaterdag 27 januari 2001 19:10 schreef Thefirstikke het volgende:
geod leer nedrlands shrijven eerst :?
Leestekens kunnen ook helpen :)

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11-08 20:03

Metten

ik hou het graag simpel

hoezo ouwe topics uit de sloot ;)

En ik moet de eerste persoon die een volumeknop niet kan bedienen nog tegenkomen (zelfs mijn oma kan dat) :Z

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

Zoek anders op de speaker eens naar een draaiknop.. (onderkant misschien ?? :+ )

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 07 juli 2002 01:55 schreef Creation25 het volgende:
Wat zijn jullie ja een kinderachtig stelletje pubers ja.
Als die jongen dat nou niet weet, het is altijd makkelijk als je hetzelf wel weet :r

In elk geval, als het raam te veel vibreert kunt je eventueel met de balans knop op je versterker, of eventueel op je pc de wattage naar de ene speaker verminderen.
Kun je de box niet verder bij het raam wegzetten anders ?
Gewoon simpel houden je besluit : Kan de box nergens anders, dan moet je het raam verstevigen of de volumeknop niet te hoog zetten.

Enne, Jag, aan dat gesnak hebben we ook niets, die 600watt haal je niet eens, want tegen die tijd heb je de politie bij je voordeur staan.
Waarom schop jij een topic van een half jaar geleden omhoog |:( Pffffff...

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.