Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nieuwe wagen gekocht en daarin zit een carkit voor een Nokia 6610i. Ik heb helaas niet zo'n toestel in bezit en wil graag weten welke Nokia's hierop passen en of er up2date toestellen nog beschikbaar zijn voor zo'n carkit. Of kan ik de houder hiervan veranderen? Wie kan mij helpen?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06:33

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Je zou kunnen kijken wat voor model/type zo'n carkit is, en dan zou je ook op kunnen zoeken als er ook nog meerdere telefoons opzetbaar zijn ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Je kan een Car91 convertor kopen voor die hem geschikt maakt voor de nokia 6230i. DIt is redelijk nieuws toestel en kan je dus wel een tijdje mee door. Je kan ze wel bij de meeste telco shops kopen en Nokia service points :)

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:08
DaannO schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 08:16:
Je kan een Car91 convertor kopen voor die hem geschikt maakt voor de nokia 6230i. DIt is redelijk nieuws toestel en kan je dus wel een tijdje mee door. Je kan ze wel bij de meeste telco shops kopen en Nokia service points :)
De 6610i zit al in de cark126 net als de 6230i enz.