ipod nano bevroren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellmonder1986
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-01-2021
Sinds 2 weken is mijn nano "bevroren", hij reageert helemaal niet meer, geen een knop werkt.
Alleen als ik hem reset dan zie je het apple teken maar naderhand doet hij ook niks.

ben al trug naar de winkel gegaan en die zeiden dat het aan de firmware lag en dat ik moest updaten.
Heb ik dus gedaan, ipod updater 2006-6-28 gedownd, erop gezet en nog steeds hetzelfde.
Herstellen ook al geprobeerd en nog steeds niks.

Heb op inet gezocht en op de site van apple, het is daar bekent en hun site zegt dat je je ipod dan op moet sturen naar hun voor reparatie.

Iemand nog een oplossing anders ga ik morgen trug naar de winkel want begin hem nu toch echt te missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 20:57
ff dat hp Format tooltje downloaden en daarmee formatten
als dat niet wilt moet je ff kijken of het vanuit windows lukt!
(fat32)

en dan herstellen ;)

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-02 14:57
Tip: Magnetron :+

Maar idd, het lijkt erop alsof de flashchip gewoon dood is, gewoon terug ermee.

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:42
Uh gewoon service formulier van Apple invullen? Veel makkelijker dan de winkel, Apple komt hem persoonlijk bij je halen, en levert binnen enkele dagen een nieuwe af. Piece 'o' Cake. Daar koop je een Apple voor.

Makkelijker kan het niet. Tenzij de winkel je een nieuwe Nano aanbiedt zou ik gewoon dit formulier invullen.
http://depot.info.apple.c...&co=NL&serialNumber=#form

[ Voor 33% gewijzigd door B-Bandit op 12-07-2006 23:48 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellmonder1986
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-01-2021
ok bedankt, had over het formulier kennelijk overheen gelezen

was vandaag telaat klaar met werken dus morgen kijke of de winkel hem wil omruilen en anders het formulier opsturen