[Eclipse] Feature missing

Pagina: 1
Acties:

• TukkerTweaker
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-02 14:51
Ik heb het Eclipse Modelling Framework (EMF) geïnstalleerd als plugin, werkte perfect voor o.a. het editen van xsd, wsdl, etc.

Daarna hibernate tools geïnstalleerd welke ook prima werkt alleen werkt nu het EMF niet meer. Hij staat onder de plugins en de status is ook ok maar ik kan nergens de bijbehorende editors en/of wizzards meer vinden.

Opnieuw installeren van de EMF plugin heb ik al geprobeerd zonder succes. Wie kent dit en/of heeft een oplossing?

• JKVA
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JKVA

Design-by-buzzword fanatic

Als opnieuw installeren niet werkt, weet ik het niet. Wat je eventueel zou kunnen doen, is een aparte Eclipse uitpakken en de plugins verdelen. Daar kwam ik ook op uit toen ik MyEclipse en Excadel Studio onder dezelfde Eclipse wilde draaien, dat ging ook niet.

Fat Pizza's pizza, they are big and they are cheezy

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-02 10:20

Apache

amateur software devver

myeclipse en vooral exadel zijn berucht voor problemen, zij splitsen plugins nog eens op door er in hun eigen dir te zetten, om nog maar te zwijgen van het feit dat myeclipse hibernate tools meeleverd en die om zeker de bovenhand te krijgen ineens een versienummer naar omhoog hebben geschoten van 3.1 naar 4.1. Wat vooral onhandig is als je buddy loading gebruikt voor een eclipse RCP project en bij de export krijg je 4.1 ipv 3.1 ...

Kan je even meer info geven over je eclipse versie, gebruik je al de callisto release? EMF van de update site geinstalleerd?

If it ain't broken it doesn't have enough features

• TukkerTweaker
Apache schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 22:59:
Kan je even meer info geven over je eclipse versie, gebruik je al de callisto release? EMF van de update site geinstalleerd?
Eclipse Versie 3.1.
EMF inderdaad van de update-site geinstalleerd.

Het probleem is (gedeeltelijk) opgelost. Ik heb hibernate-tools gedisabled en EMF gerevert naar versie 2.1.1 (was 2.2.0).

Nu krijg ik alleen hibernate-tools niet meer enabled.

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-02 10:20

Apache

amateur software devver

probeer gewoon een keertje met eclipse.exe -clean op te starten.

Redenen waarom je bij 3.1 blijft? Callisto zou minder problemen moeten geven bij zaken als dit, hoewel het in theorie eigenlijk nooit echt problemen zou mogen geven :)

If it ain't broken it doesn't have enough features

• TukkerTweaker
Apache schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 22:52:
probeer gewoon een keertje met eclipse.exe -clean op te starten.

Redenen waarom je bij 3.1 blijft? Callisto zou minder problemen moeten geven bij zaken als dit, hoewel het in theorie eigenlijk nooit echt problemen zou mogen geven :)
Geen tijd om te upgraden.
Pagina: 1