Systeem backup/image maken

Pagina: 1
Acties:

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:54

Format-C

Tracing Rays

Topicstarter
Goedendag lezers :) :

Het volgende:

ik denk erover om morgen of overmorgen een schone windows install te gaan doen. Nu heb ik er eigenlijk geen zin in om telkens als ik dit doe echt AL mijn settings weer zo te moeten zetten zoals ik ze had staan, en telkens weer Al die drivers te moeten installeren.

Nu weet ik dat je een image kan maken van je systeem, zodat je die naar gelang weer over de huidige install heen kan gooien... Alleen ben ik hier niet bekend mee, anders had ik dat al wel een keer gedaan... >:)

Nu is mijn vraag;

ik heb GEEN diskette drive.

Is het mogelijk om zonder diskette drive een image te MAKEN en te gebruiken?

En welke programma('s) kan ik het beste gebruiken om een image te maken van mijn systeem als ik mijn systeem eenmaal optimaal heb geconfigureerd?? Liefst een gratis programma natuurlijk. Ik ben en blijf Hollander he... :P

Edit: @ een mod: misschien had ik hem hier moeten zetten en kan hij worden vverplaatst. (Sorry)

Client software algemeen?

[ Voor 11% gewijzigd door Format-C op 12-07-2006 21:20 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 / Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV