Soms geen webpagina weergave, pas na paar keer refresh

Pagina: 1
Acties:

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:19
Sinds paar dagen heb ik dat als ik aan het surfen ben dat ik na een paar keer klikken op een site (zodat er dus een nieuwe pagina, foto o.i.d. geladen wordt) er de melding komt 'kan de server niet vinden' en staat er onderaan de pagina 'Kan de server niet vinden of DNS-fout Internet Explorer'.

Ditzelfde gebeurt ook als ik ff 10 secs niks doe op een pagina en dan weer klik op iets.
(als ik zo dus op 'Verstuur bericht' klik krijg ik weer witte pagina mey de melding ;) )

Ik draai win XP en IE 6.0.

Ik heb DNS servers van mijn provider (xs4all adsl) ingevuld bij mijn netwerk kaart, maar dit had geen resultaat. Mijn internet komt binnen op een SpeedTouch 716 router.

Iemand een idee? Zie ik iets over het hoofd? Ik heb al paar jaar adsl maar dit nog nooit meegemaakt, het is echt zwaar frustrerend als je zo vaak op f5 moet rammen.

[ Voor 14% gewijzigd door Vos op 12-07-2006 20:43 ]

Verwijderd

Ik neem aan dat je al op spy-/adware hebt gescand. Zo niet, even doen ;).

• Vos
Heb ik gedaan. No result.

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:46
Probeer het eens met Firefox, als dit het zelfde resultaat geeft kan je iig de browser uitsluiten.

• Vos
Invisible_man schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 21:37:
Probeer het eens met Firefox, als dit het zelfde resultaat geeft kan je iig de browser uitsluiten.
OK, ik werk nu met firefox. Werkt al stukken beter maar komt nog wel af en toe voor.

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:46
Vos schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 21:55:
[...]

OK, ik werk nu met firefox. Werkt al stukken beter maar komt nog wel af en toe voor.
Dan ligt het imho dus niet bij de browser, maar kan firefox gewoon beter omgaan met een slechte verbinding.

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-12-2025
lijkt me toch meer een probleem aan de kant van de provider.

Verwijderd

Ja dit komt me bekend voor het is idd. aan je providers kant. Dit heb zich laatst bij me vriendin ook voor gedaan en eigenlijk begon het steeds erger te worden. Nou het 1 en ander proberen zoals andere pc's netwerk kaart toch maar de provider gesproken maar die waren echt mega vaag! XS4all maar het lag idd. aan hun

• vuurfreter
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-06-2024
Ik heb het ook een keer gehad toen ik mn router had. Zowel op FF als IE kon ik bepaalde sites maar openen na met @home gebeld te hebben was het na een kwartier verholpen. Maar ze zeiden dat het aan me browser zou liggen maar dat geloof ik niet want op me laptop had ik hetzelfde probleem.

• Vos
Dat wordt dus even bellen...soms moet ik echt 10x back klikken of 20 x refreshen 8)7

Pagina: 1