|we live in the history of a mad man Mr. G |
welk type brander?
meer info graag.....
meer info graag.....
adr opleidingen en meer adr opleidingen
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 09:27
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Niet zoeken naar een update. Heb ik ook gedaan en heb zelfs de helpserves:r gebeld. Niet doen dus.
Het ondersteund namelijk al overburnen. Als je een hp hebt, heb je waarschijnlijk easy cd creator. Als je de optie kiest cd copieren dan doet de brander het al automatisch (geen leestest uitvoeren, want dan gaat het niet meer). Als je kiest voor audio of gegevens cd samenstellen, krijg je zo'n leuke wizzard. Afsluiten die wizzard en gewoon slepen. Onderaan staat een balkje hoeveel er op kan (74 min). Je kan dus 6 min over tijd.
Suc6
Het ondersteund namelijk al overburnen. Als je een hp hebt, heb je waarschijnlijk easy cd creator. Als je de optie kiest cd copieren dan doet de brander het al automatisch (geen leestest uitvoeren, want dan gaat het niet meer). Als je kiest voor audio of gegevens cd samenstellen, krijg je zo'n leuke wizzard. Afsluiten die wizzard en gewoon slepen. Onderaan staat een balkje hoeveel er op kan (74 min). Je kan dus 6 min over tijd.
Suc6
ik weet niet over welke burner je het hiet hebt, maar met een HP8100 werkt dat dus niet, die heeft wel degelijk een firmwareupdate nodig. En wel de firmware van de Sony CRX100E.Op zondag 28 januari 2001 00:12 schreef justin01 het volgende:
Niet zoeken naar een update. Heb ik ook gedaan en heb zelfs de helpserves:r gebeld. Niet doen dus.
Suc6
pyravex, welk type heb je?
dat klopt, ik heb ooit ook eens een hp8100 naar een sony 100 geflashed, ging perfect!
firmware staat op http://www.ahead.de/en/firmware.htm
succes
simon
succes
simon
heb ik me helaas nog nooit mee bezig gehouden, sorry.....ik zou het niet weten
greetz
greetz
voor zover ik weet krijg je die nooit in staat om te overburnen. Zou je eens goed moeten zoeken. Dit is waarschijnlijk ook een Sony, maar ik weet niet welke, misschien dat flashen met Sony firmware bij deze wel helpt.Op zondag 28 januari 2001 17:14 schreef gharay29 het volgende:
ik heb een 7500 hp
weet er iemand welke flash ik moet hebben?
ray
nadeel van die firmware is waarschijnlijk dat de lampjes het niet meer goed doen en het ding opeens de naam Sony CRX100E krijgt. Er bestaat ook gewijzigde firmware waarmee de lampjes wel goed werken en het ding gewoon HP8100 blijft heten.Op zondag 28 januari 2001 17:10 schreef sjolmers het volgende:
dat klopt, ik heb ooit ook eens een hp8100 naar een sony 100 geflashed, ging perfect!
succes
simon
Verwijderd
HUH?
ben ik nou gek?
....ik heb dus ook de crx100e
Maar die moest je juist toch hp flashen?
Of kan ik nou gewoon al 80 min branden
ben ik nou gek?
als jij de nieuwste firmware in je sony hebt kan je al 80min. branden....sony is gewoon wat beter met zijn firmware releases als HP.Op zondag 28 januari 2001 21:43 schreef G3R10 het volgende:
HUH?
ben ik nou gek?
voor die tweaker met een HP7200, er schijnt philips3610 firmware release 3.09 te zijn die ook in jouw brander gaat....en dan kun je 80min. branden!
greetz
ik vroeg dit voor een vriend van me ben ff kwijt welke die heeft
maar ik had van een update/firmware crack? gehoord die van een andere brander was maar
wel als hp gezien werd en ook nog een cdrw in 5 sec (?) kon formateren netzoals met de oude drivers zo was
edit
het gaat om een hp 8100
/edit
maar ik had van een update/firmware crack? gehoord die van een andere brander was maar
wel als hp gezien werd en ook nog een cdrw in 5 sec (?) kon formateren netzoals met de oude drivers zo was
edit
het gaat om een hp 8100
/edit
waar kan ik deze downloaden dan?
De naam van het brandertje veranderd inderdaad, naar Sony CRX100e, zo ziet Nero of EzCD creator hem ook....maar de lampjes doen het gewoon zoals ze het horen te doen! Tenminste ik heb er geen problems mee.Op zondag 28 januari 2001 20:13 schreef uibeltje het volgende:
[..]
nadeel van die firmware is waarschijnlijk dat de lampjes het niet meer goed doen en het ding opeens de naam Sony CRX100E krijgt. Er bestaat ook gewijzigde firmware waarmee de lampjes wel goed werken en het ding gewoon HP8100 blijft heten.
Simon
over de gehackte / gecrackte firmware heb ik niks gehoord, wat natuurlijk niet weg neemt dat ie niet bestaat. voor de sony CDX100e firmware kun je hier even kijken http://www.ahead.de/en/firmware.htmOp zondag 28 januari 2001 22:37 schreef pyravex het volgende:
ik vroeg dit voor een vriend van me ben ff kwijt welke die heeft
edit
het gaat om een hp 8100
/edit
<edit>of hier
http://perso.club-internet.fr/farzeno/firmware/ op de firmware page </edit>
Greetz
Pagina: 1