Toon posts:

Tekst + sticker van de behuizing afhalen

Pagina: 1
Acties:
  • 139 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Is er een mogelijkheid dat ik een sticker + merk van het beeldscherm kan weghalen met iets ??

Sticker zou wel kunnen met wat asaton ofzo, maar het merk, hoe kan ik die weghalen ??

Het betreft het merk : Samsung.

Alvast bedankt.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Het zou erg handig zijn als je een goede foto plaatst, want wij kunnen ook niet ruiken hoe dat merk op de monitor staat. Wie weet is het er wel in 'verzonken', als je dan de verf weghaalt zie je het merk alsnog staan.

Waarom zou je eigenlijk het merk eraf willen halen?
offtopic:
Aceton heet dat goedje wat ook in stickerverwijderaar zit

Je moet niet dronken dat ik denken ben.
What seems to be the officer, problem?
Waar is de brand, meester?

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-07 12:59
Probeer het eens met een gewone droge stoffen doek, vaak gaan de lijmresten dan in rolletjes ophopen en vallen er dan vervolgens zo af. Verder zou je het met wasbenzine of "sticker remover" kunnen proberen. Wasbenzine kan echter wel het kunstof aantasten (kleur).

Verwijderd

Post liever eerst een foto zodat we er naar kunnen kijken voordat je met chemicaliën aan de gang gaat.

offtopic:
@beneden CodeCaster verbeterde calvijn al...
En nog iets, het kan ook zijn dat ie al volwassen is(mogelijkheid is hier) en moet hij dan nog op bezoek gaan bij zijn moeder om te vragen wat hij met zijn eigen spullen doet?

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2006 18:32 ]

• autodidact
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-06-2024
asaton? aceton...
niet lullig bedoeld.,.. maare.,, misschien je moeder vragen? ...

http://specs.tweak.to/12504

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:07

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Als je dingen gaat verwijderen van je monitor met behulp van een goedje, zorg dan dat er niet op je beeldbuis komt als het een CRT monitor betreft. Hier hebben we namelijk wel eens meegemaakt dat het even schoonmaken van de buitenkant waar bij er wat spetters op de beeldbuis kwamen wat schade hadden aangericht aan de coating van de buis ;(
Als het een TFT is hoef je je denk ik geen zorgen te maken.

Misschien is het trouwens een idee om even bij Casemodding in de FAQ te kijken of te Googlen op het verwijderen van die materialen.

@autodidact, zo kan ik ook tegen jou gaan zeggen dat je jezelf goed Nederlands en de bijbehorende interpunctie aan moet gaan leren. ;)

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

• TetsuoShima
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-07 19:28

TetsuoShima

low energy output

Heb ooit zoiets gedaan met een ADI monitor, een sticker van de verkoper eraf gehaald met nail-dinges-remover :p . Heb buiten de sticker er ook meteen de bovenste laag van de plastic omhuizing vanafgehaald, weet niet direct hoe ik het moet verwoorden, maar het leek gewoon weg te smelten... Het was niet stuk en de sticker was weg, maar het zag er niet direct zo uit als de bedoeling was...

Evil is done without effort, naturally, it is the working of fate; good is always the product of an art.

• autodidact
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-06-2024
Modbreak:Het is hier geen speeltuin.... zeg dan niets :z

[ Voor 88% gewijzigd door Pollewob op 14-07-2006 07:28 ]

http://specs.tweak.to/12504

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:08
deodorant werkt hier altijd prima..en ruikt nog lekker ook :+
en aceton..vreet plastic weg he, dus kijk uit dat je niet zon rare gladde plek overhoudt :)

• Obliterator
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-07 17:45
Wat nog niemand opgemerkt heeft is de tip dat als je met een of ander spul op je monitor gaat werken, probeer het dan eerst even op de achterkant. Dan zie je gelijk of het vlekt, heel je monitor opvreet en dergelijke.
Pagina: 1