Toon posts:

Routeplanner gezocht voor onbeperkt aantal adressen

Pagina: 1
Acties:
  • 236 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik ben al een tijdje op zoek naar een routeplanner (softwarematig, maar kan evt ook online zijn) waar je een onbeperkt aantal adressen kan invoeren en dat het vervolgens de kortste (fiets)route uitrekent. Nog niet kunnen vinden.

Alvast bedankt

Verwijderd

Topicstarter
Voor alle duidelijkheid: het gaat om een fietsrouteplanner. Route66 ondersteunt het wel, maar is voor zover ik kan nagaan alleen op de auto gericht...

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:36

timovd

Voorsprong door techniek

TomTom icm met een PPC. Je kunt met TT direct vanuit je adresboek navigeren. De beperking van de adressen ligt dan dus aan je adresboek. Overigens heb ik niet hele positieve ervaringen met TT i.c.m. de fiets. Je wordt soms zelfs over de snelweg gestuurd. Als je over een fietspad rijdt, herkent Tom dit wel, en corrigeert het voor je.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Verwijderd

Topicstarter
Zo geavanceerd hoeft het niet te zijn (en prijzig). Het gaat puur om de kortste fietsroute uitprinten van 10/100 tallen adressen...

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Als ik het goed begrijp wil je ook dat de routeplanner de optimale volgorde bepaalt van de adressen opdat je het minste zou moeten fietsen?
Dat lijkt me wel een probleem, aangezien de meeste routeplanners er vanuit gaan dat je de adressen in volgorde opgeeft dat je ze wil bezoeken ...