Hallo,
Ik probeer een code te maken die uit #content van een website alle links haalt, deze controleert op de extensie .doc en die links moeten vervolgens worden geplaatst in #pagedocs.
Om de een of andere reden wilt dit mij niet lukken. De code (tot nu toe) is als volgt:
ik krijg bij het uitvoeren van deze code de foutmelding "Deze eigenschap of methode wordt niet ondersteund door dit object" Op regel 12.
Kan iemand mij vertellen wat ik fout doe?
Ik probeer een code te maken die uit #content van een website alle links haalt, deze controleert op de extensie .doc en die links moeten vervolgens worden geplaatst in #pagedocs.
Om de een of andere reden wilt dit mij niet lukken. De code (tot nu toe) is als volgt:
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| function check_documents() { var doc = document.getElementById("pagedocs"); var re = new RegExp("doc","i"); if (doc) { var as = document.getElementById("content").getElementsByTagName("a"); for (var i=0; i<as.length; i++) { if(as[i].match(re)) { alert(as[1]); } } } } |
ik krijg bij het uitvoeren van deze code de foutmelding "Deze eigenschap of methode wordt niet ondersteund door dit object" Op regel 12.
Kan iemand mij vertellen wat ik fout doe?