Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mellowpimp
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik vroeg me af welke Navigatie software jullie gebruiken.

er zijn namelijke diverse en vroeg me af welke het beste is.
(misschien is er geen beste en is het een persoonlijke keus voor ieder maar was toch nieuwsschierig)

De reden dat ik het vraag is omdat ik zelf ook een wil kopen voor mn telefoon, maar welke :).

ik heb gehoord van tomtom, igo, route66, viamichelin, destinator en navigon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
* Luuk gebruikt TomTom 5.21 incl Benelux-plusmap naar volle tevredenheid.

heb ook i-Go gebruikt maar viel me tegen en vond het onduidelijk, moest teveel aan getweakt worden om het goed werkend te krijgen (imho) (grafisch wel mooier dan TomTom!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 13:12
* Brede P sluit zich aan bij G-PHREAK.
Werkt gewoon meteen goed, even je voorkeuren instellen, en klaar.
Gebruik trouwens een Acer N35 met ingebouwde GPS-antenne, die wordt keurig herkend door TomTom, geen geneuzel met allerlei instellingen om hem werkend te krijgen...

Systemspecs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Tomtom 5.21 met plusmap van de Benelux. Werkt zeer prettig en fijn.

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
GGS_106 schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 17:03:
Tomtom 5.21 met plusmap van de Benelux. Werkt zeer prettig en fijn.
Ik gebruik TomTom als 2e. Ook idd met plus maps.

Ik gebruik vooral iGO. Dit vooral omdat het erg lekker werkt en er gelikt uitziet. Ik ben er tot nu toe dan ook zeer tevreden over, natuurlijk heeft het een paar kleine minpuntjes zoals de stemmen van iGO.

Maar als iGO iets niet mocht kennen, dan gebruik ik gewoon lekker TomTom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:38

Sherlock

No Shit

Ik gebruik afwisselend iGO en TomTom 5.21

Ik ben er nog steeds niet over uit wat nu de beste is; iGO heeft een aantal voordelen zoals nooit kaarten hoeven wisselen en een erg duidelijk scherm.
Nadeeltje van iGO is dat hij soms denkt dat je op een parallelweg rijdt en dat dan dus de route herberekend wordt. Kan trouwens ook te maken hebben met de warmtewerende voorruit waardoor de GPS ontvangst minder is.

Bij TomTom heb ik echt het idee dat het allemaal erg betrouwbaar is, maar het ziet er niet zo mooi (en duidelijk) uit als bij iGO.

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sherlock schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 10:29:
Ik gebruik afwisselend iGO en TomTom 5.21

Ik ben er nog steeds niet over uit wat nu de beste is; iGO heeft een aantal voordelen zoals nooit kaarten hoeven wisselen en een erg duidelijk scherm.
Nadeeltje van iGO is dat hij soms denkt dat je op een parallelweg rijdt en dat dan dus de route herberekend wordt. Kan trouwens ook te maken hebben met de warmtewerende voorruit waardoor de GPS ontvangst minder is.

Bij TomTom heb ik echt het idee dat het allemaal erg betrouwbaar is, maar het ziet er niet zo mooi (en duidelijk) uit als bij iGO.
Hier Wilma, ik heb een vraagje, hoe kom ik nou aan een navigatie kaartje van igo voor m`n cartrek 200.
Ik hoor er niets anders dan lof over.

[ Voor 9% gewijzigd door een moderator op 09-08-2007 17:25 . Reden: Aanhef en groeten niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09-2023
Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 16:59:
[...]

Hier Wilma, ik heb een vraagje, hoe kom ik nou aan een navigatie kaartje van igo voor m`n cartrek 200.
Ik hoor er niets anders dan lof over.
Die kan je kopen:
http://www.i-go.com/en/products/iGO_2006_SD/maps.php

Of natuurlijk op een minder legale manier bemachtigen. (je moet dan wel een leeg sd-kaartje hebben)

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

Pagina: 1