Is er enige manier om zonder de officiele am2 verloopstukjes de CPU-300V10 koolance cpu koeler op een m2n32 ASUS AM2 moederbord te bevestigen?
Met wat tweaken wil hij er wel op denk ik ,echt met zekerheid zeggen ken ik niet 
Aangezien ik het bij verschillende moederborden voor elkaar heb gekregen een "vreemd" blok te plaatsen zal dat jou ook wel lukken.
Aangezien ik het bij verschillende moederborden voor elkaar heb gekregen een "vreemd" blok te plaatsen zal dat jou ook wel lukken.
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
Mmm, pas een socket 478 houder op zo'n moederbord?Speedy-J schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 15:48:
Met wat tweaken wil hij er wel op denk ik ,echt met zekerheid zeggen ken ik niet
FF nadenken ,je zit met vier gaten rond de socket bij AM2 en een 478 houder gaat niet passen want ik denk niet dat de gaten overeen komen.s.vanrossem schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 20:59:
[...]
Mmm, pas een socket 478 houder op zo'n moederbord?
Je moet een constructie zien te vinden waarbij je de orginele houder houd.zo heb ik een houder omgedraaid op me bord zitten om zo een socket a waterblok mee vast te klemmen ,zie foto bij me specs pagina
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x