Ik wil binnenkort mijn systeem gaan upgraden naar een multimediasysteem. Ik ben echter al op een paar problemen gestuit:
De Hauppauge WinTV-HVR-1100 kan analoog en digitaal ontvangen, echter moeten wij in nederland een digitale decoder/smartcard hebben als wij dat willen ontvangen. Deze decoders sturen het signaal dan via SCART door naar de TV afaik. Is er een manier om het signaal van de decoder naar deze TV kaart te sturen, zonder dat daarbij kwaliteitsverlies optreed?
Is de Hauppauge WinTV-PVR-150 alleen voor analoog signaal of ook voor digitaal signaal? Ik kan er nergens iets over vinden op de Hauppage site. Van de site:
Thnq 4 helpin' folks
Of zit ik helemaal in het verkeerde forum?
De Hauppauge WinTV-HVR-1100 kan analoog en digitaal ontvangen, echter moeten wij in nederland een digitale decoder/smartcard hebben als wij dat willen ontvangen. Deze decoders sturen het signaal dan via SCART door naar de TV afaik. Is er een manier om het signaal van de decoder naar deze TV kaart te sturen, zonder dat daarbij kwaliteitsverlies optreed?
Is de Hauppauge WinTV-PVR-150 alleen voor analoog signaal of ook voor digitaal signaal? Ik kan er nergens iets over vinden op de Hauppage site. Van de site:
What 'bout quality, huh? Ik kan eigelijk maar bar weinig reviews van dit ding (en andere TV-kaarten) vinden en als ik ze vind zijn ze uit 2004/begin 2005. De BBG mei/juni/juli (miss eerder) blijft nog wel deze Hauppauge TV-kaarten gebruiken.Verander uw PC in een Digitale Video Recorder
TV kijken met gelijktijdige opname op de harddisk van de PC
Afkijken met Time-Shift en pauze.
Thnq 4 helpin' folks
Of zit ik helemaal in het verkeerde forum?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2006 15:33 ]