Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Orange abonnement & Sony Ericsson

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-11 12:33
Goeie middag,

Ik ben (misschien) van plan om dit abonnement af te sluiten, het abonnement van € 25,20 per maand.

Ik ontvang dan:

+ De Sony Ericsson W810I
+ 2 Gig geheugen stick
+ Een abonnement**

** Ik kan nergens terug vinden hoeveel bel minuten er per maand bij zitten? 25,20 euro aan belminuten? En stel ik verbruik de ene maand maar 10 euro, van de € 25,20, schuift het dan op naar de volgende maand???

Ikzelf ben niet bekend met een abonnement, altijd preypait gebruikt. Misschien heeft iemand van jullie ervaring? Of wel datzelfde abonnement?

Dus ik betaal dan in totaal: 604,80 €? (Of zit er een addertje onder het gras?)

Ik hoorde ook dat orange niet al te best was ofzo? Wat zijn de nadelen van orange? (ikzelf heb altijd Orange preypait, nooit problemen mee)

Meer informatie:
http://shop.orange.nl/abo...North-Sea-Jazz-pakket.htm

Alvast bedankt,

Johny

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-10 22:26
Misschien moet je gewoon de klantenservice van Orange bellen; die zullen deze vraag vast vaker hebben gekregen. Wij kunnen alleen hetzelfde lezen wat jij leest; en daar kom je niet echt veel verder mee..

Zover ik zie is het gewoon een Orange 25 abonnement.. even de orange site bekijken wat je voor die 25 euro kunt doen (dwz kosten per minuut/sms/mms bekijken). 25 euro is gewoon een tegoed, en dat verbel je.. http://shop.orange.nl/tarieven.asp

[ Voor 40% gewijzigd door Krypt op 12-07-2006 15:42 ]

Pvouput live

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:08

TDB

D467 schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 15:24:
Goeie middag,

Ik ben (misschien) van plan om dit abonnement af te sluiten, het abonnement van € 25,20 per maand.

Ik ontvang dan:

+ De Sony Ericsson W810I
+ 2 Gig geheugen stick
+ Een abonnement**

** Ik kan nergens terug vinden hoeveel bel minuten er per maand bij zitten? 25,20 euro aan belminuten? En stel ik verbruik de ene maand maar 10 euro, van de € 25,20, schuift het dan op naar de volgende maand???

Ikzelf ben niet bekend met een abonnement, altijd preypait gebruikt. Misschien heeft iemand van jullie ervaring? Of wel datzelfde abonnement?

Dus ik betaal dan in totaal: 604,80 €? (Of zit er een addertje onder het gras?)

Ik hoorde ook dat orange niet al te best was ofzo? Wat zijn de nadelen van orange? (ikzelf heb altijd Orange preypait, nooit problemen mee)

Meer informatie:
http://shop.orange.nl/abo...North-Sea-Jazz-pakket.htm

Alvast bedankt,

Johny
Een abo van € 25,20 ?! dat moet natuurlijk € 25, 2 jaar zijn !!!! |:(

PSN: TDBtje

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-11 12:33
TDB schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 15:40:
[...]

Een abo van € 25,20 ?! dat moet natuurlijk € 25, 2 jaar zijn !!!! |:(
Je hebt nog gelijk ook scheelt weer 20 cent :P

Maar stel ik verlies de telefoon???? En het abonnement loopt nog??? Is die dan verzekerd??? 1 van jullie zal toch wel dat abonnement hebben??

[ Voor 24% gewijzigd door D467 op 12-07-2006 16:32 ]

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Ik zou gewoon even contact opnemen met de klantenservice, de aanbieding staat tenslotte op hun site.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.