Superseb schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 17:22:
Misschien geen uitgebreide topic start, maar meestal staan deze drivers wel bij HP Support site. Ditmaal dus niet. Maar na een beetje zoekwerk kon je erachter komen dat er in je pc een
A7N8X-LA moederbord zit, en dat daarop een nForce2 chipset zit. Dan zou
deze drivers moeten werken. Meteen even bevestiging gevraagd bij HP Chat Support en daar zeiden ze dat het ook zou moeten werken hiermee. Succes!
Harstikke bedankt!
Het probleem dat ik weinig info heb gezet is dat de computer in kwestie niet van mezelf is en bij iemand anders staat waar ik het aan het maken ben. Ik weet anders niet wat voor informatie er meer moest komen te staan.
Voel me trouwens ook niet lekker de laatste tijd, wondroos aan mijn voet bijna 40 graden koorts gehad en dan ook de computer waarmee ik niet verder kon.
Maar ik zal kijken of ik hiermee verder kan bedankt!
EDIT:
Ok ik heb ook in de info vergeten te plaatsen dat ik al op de HP site heb zitten kijken, maar deze niet gevonden kreeg.
Ik wist ook niet dat nVidia een soort pack had voor de chipset en alles erom zoals de audio en netwerkkaart, ik dacht namelijk dat nVidia meer voor grafische kaarten en dergelijk bedoeld was, maarja weer wat geleerd dus

haha
[
Voor 15% gewijzigd door
DaJohn op 12-07-2006 21:45
]