Ik zit er over te denken om over te stappen op een andere internetprovider: Internl.net. Zij hebben nu een surfsnel adsl aanbieding voor studenten: 10 Mb voor 27,95. Ik heb momenteel normaal ADSL via Versatel. Hierbij wordt gebruik gemaakt van een splitter voor de binnenkomende telefoonlijn. Aangezien het aanschaffen van een los splitter pakket voor ADSL 2+ 30 euro kost, vraag ik mij af of deze splitter voor normaal ADSL niet hetzelfde is. Heeft iemand hier ervaring mee? Daarnaast ben ik benieuwd of er ervaringen zijn met deze internetprovider en of dat er iemand misschien een nog aantrekkelijkere aanbieding weet!
Ik heb een tijdje uit luiheid mijn ADSL2+ modem aan mijn oude (kpn) ADSL splitter gehad en ik kon met mijn 4Mbit+VOIP abbo geen verschil merken met de (latere) correcte situatie. Er zal dus ongetwijfeld verschil zijn, maar ik heb de indruk dat je dat alleen bij de echt snelle abbo's pas gaat merken ...
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
Ik had eerst ADSL, hierna ben ik overgestapt op ADSL 2 van Versatel. De monteur die alles kwam installeren (was verplicht toen) zei tegen me dat ie de oude splitter ertussen liet. Dit maakte niets uit. De nieuwe splitter (ADSL 2) ligt hier nog netjes in de verpakking. Het maakt dus niets uit voor de werking.
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.