stroomvoorziening backlight tft scherm

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

• zwartemerel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-06 16:58

zwartemerel

uhm.. niets aparts te melden

Topicstarter
even een vraag,

hoe noemen ze het gedeelte wat voor de stroom van de verlichting van een tft scherm zorgt.
want dat kleine langwerpige printje is defect, want de stroom gaat er wel naar toe, maar er komt niets uit.

is dit ook te vervangen, en loont dit qua prijs?

als ik een naam heb van dat ding ben ik al verder, want ik heb ze ooit een keer gezien op internet, maar kben het adres kwijt.

--->--> www.zwartemerel.nl <--<---

• Diederik
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
inverter

waar je het koopt en wat het kost weet ik niet.

Invoegen doe je zo!

• Aapje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:42

Aapje

Opel-beun
Inverter zoek je,
http://en.wikipedia.org/wiki/CCFL

offtopic:
@onderbuur, laptop + wifi + verveling

[ Voor 39% gewijzigd door Aapje op 12-07-2006 15:05 ]

• Diederik
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Zeker ook geen reet te doen met dit weer?

Binnen 3 min reageren :)

Invoegen doe je zo!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:07

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Als je zelf al aangeeft dat je het zelf ooit op het internet gezien hebt moet je dat echt wel terug kunnen vinden. Hetzelfde geldt voor de naam van het onderdeel, zoek dan op onderwerpen als "onderdelen TFT" / "Hoe zit een TFT in elkaar?" / "Hoe werkt een TFT?".
We verwachten wel van onze users dat ze zich een beetje inzetten voordat ze hier hun toevlucht zoeken, dit geldt uiteraard ook voor jou. Lees jezelf voor de zekerheid nogmaals even in met de Huisregels en als je het helemaal goed wilt doen geniet onder het genot van een kopje thee/koffie ook even dan De Policy :)

@Diederik, dat je niets te doen hebt betekent natuurlijk niet dat je nutteloze replies moet gaan plaatsen. Slow chatten is niet hip en voor het posten van dat soort vragen hebben we de HK uitgevonden ;)

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Dit topic is gesloten.