ik heb net nieuw geheugen gehaald in de winkel, een pc3200 512 mb. Nadat ik mijn oude pc3200 256 mb reepje in de 1e slot gestopt had, en de nieuwe in de 2e slot probeerde ik de pc te booten. maar hij bootte niet meer. hij gaf telkens een lange piep en dat herhaalde hij steeds. ik heb gevonden dat het betekent dat het een probleem met het geheugen betreft dan. volgens een site moest je het geheugen er opnieuw in moest zetten. nadat ik dit gedaan had bootte hij nog steeds niet. dus ik deed dit keer alleen mijn oude geheugen erin. weer deed hij niets. ook met een ander geheugen uit een andere computer doet hij niets. hij geeft ook geen beeld door tijdens het opstarten naar de monitor.
de specs van het systeem:
AMD athlon 64 2800+
mobo: gigabyte k8vt800
oude geheugen: veritech 256 mb ddr400
nieuw geheugen: PQI 512 mb ddr400
graka: club3d radeon 9600 pro 256 mb
verder kan ik ook niets bedenken wat er mis gegaan moet zijn met de installatie, ik droeg een antistatisch polsbandje, de pc was geaard tijdens het opstarten. het enige dat ik me kan herinneren wat verkeerd kan zijn gegaan is dat de winkel het geheugen nogal amateuristisch ingepakt heeft, ik kreeg het geheugen opgevouwen in een a4 vel papier mee.
de specs van het systeem:
AMD athlon 64 2800+
mobo: gigabyte k8vt800
oude geheugen: veritech 256 mb ddr400
nieuw geheugen: PQI 512 mb ddr400
graka: club3d radeon 9600 pro 256 mb
verder kan ik ook niets bedenken wat er mis gegaan moet zijn met de installatie, ik droeg een antistatisch polsbandje, de pc was geaard tijdens het opstarten. het enige dat ik me kan herinneren wat verkeerd kan zijn gegaan is dat de winkel het geheugen nogal amateuristisch ingepakt heeft, ik kreeg het geheugen opgevouwen in een a4 vel papier mee.