Goedkoop setje speakers?

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• job_h
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-02 17:02
Hoi, ik weet niet echt veel over speakers en welke een goede keuze zijn... Maar ik heb vorig jaar een setje gekocht zonder op te zoeken wat ze konden... het geluid was ronduit belabberd. Dus dacht dat ik het deze keer maar beter even in de groep kon gooien.
Mijn boxen zijn zo goed als kapot, de ene keer doen ze het wel, de andere keer niet. Ligt niet aan de computer of draadjes, gewoon de boxen zelf.

Ik zou graag een nieuw setje kopen, ikzelf zat te denken aan een 2.0 setje dat niet al te duur was, want meestal heb ik toch m'n koptelefoon op. Maar als jullie een goede reden hebben om een ander soort setje te nemen zou ik dat graag willen horen.

Budget:
Ik wou eerst een setje van €20 kopen, want een 2.0 die duurder is... ik weet niet.
Maar ik denk dat ik mijn budget maar op €40/50 zou zetten.

Eisen:
1. Beetje fatsoenlijk geluid
2. Koptelefoon aansluiting
3. Moet er een beetje normaal uitzien

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-02 20:42

JvS

Ik heb hem zelf ook

1: zie dit topic: [rml]Het kiezen van een PC-Speakersysteem topic [ Deel II][/rml]
2: Dat kan je selecteren
3: Subjectief

Je moet zelf je keuzes maken. Speakersetjes kan je luisteren in sommige winkels. Dat is de hoofdreden. In het topic waar ik naar verwijs, kan je enorm veel informatie vinden over setjes, maar de bottom line is: Je moet zelf kiezen.c

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.