Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Niet kloppende verzendkosten PC Zaak

Pagina: 1
Acties:

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:58

aex351

I am the one

Topicstarter
Wanneer je de Samsung 940BF wilt kopen staat er in de prijslijst bij tweakers van minimale verzendkosten bij de PC zaak 6,95 euro is, dit klopt niet. De verzendkosten op hun eigen website beginnen bij 5,95, maar volgens tweakers beginnen deze bij 1,95 euro.

Wanneer je dus de 940BF wilt bestellen zijn de kosten plots €9.95, een bedrag dat nergens terug komt en dus geen 6,95 euro. Dit soort dingen geeft gewoon een vertekend beeld in de prijslijst.

< dit stukje webruimte is te huur >

• mhr-zip
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:09
aex351 schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 14:07:
Wanneer je de Samsung 940BF wilt kopen staat er in de prijslijst bij tweakers van minimale verzendkosten bij de PC zaak 6,95 euro is, dit klopt niet. De verzendkosten op hun eigen website beginnen bij 5,95, maar volgens tweakers beginnen deze bij 1,95 euro.

Wanneer je dus de 940BF wilt bestellen zijn de kosten plots €9.95, een bedrag dat nergens terug komt en dus geen 6,95 euro. Dit soort dingen geeft gewoon een vertekend beeld in de prijslijst.
Ik heb dat ook wel eens gezien, bij een betrouwbaar bedrijf. Dus ik vroeg hoe het zat. Maar hun hadden al aangegeven dat die kosten niet klopte, maar ze werden door tweakers maar niet veranderd.

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:29

Dido

heforshe

offtopic:
Het kan aan mij liggen, maar ik begrijp niet wat je schrijft.
Bij tweakers staat dat het 6,95 is, op hun site 5,95, dan zegt tweakers weer 1,95 en uiteindelijk is het 9,95 :?
Het feit dat de eerste zin geen Nederlandse zin is, draagt ook niet bij aan de begrijpelijkheid.

Wat betekent mijn avatar?

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-11 21:39
mhr-zip schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 14:10:
[...]

Ik heb dat ook wel eens gezien, bij een betrouwbaar bedrijf. Dus ik vroeg hoe het zat. Maar hun hadden al aangegeven dat die kosten niet klopte, maar ze werden door tweakers maar niet veranderd.
Dat lijkt mij vrij sterk. Zodra bij ons bekend is dat verzendkosten niet kloppen dan passen wij ze aan :)

• mhr-zip
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:09
Crash schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 14:46:
[...]

Dat lijkt mij vrij sterk. Zodra bij ons bekend is dat verzendkosten niet kloppen dan passen wij ze aan :)
Ze zijn nu aangepast, maar ik heb er 2 keer besteld. En ze waren niet aangepast.

En de winkel staat in de top 10 van beste winkels, dus daar heb ik wel enig vertrouwen in.

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

• Crash
aex351 schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 14:07:

Dit is dan onlangs verandert bij PC Zaak. Ik heb de verzendkosten aangepast. Overigens is de prijs die PC Zaak rekent voor verzending gebaseerd op gewicht, dus vandaar die 9,95 ;)

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:58

aex351

I am the one

Topicstarter
zou gewoon fijner zijn als er per product staat hoeveel de verzending kost. ie 5,95 zijn voor pakketen onder de 200 gram en zelfs dan klopt het niet als je iets wilt bestellen op hun site. Een case fan van 88 gram kost om te verzenden 7,45. Dus dan kan je liever 7,45 invullen als minimale verzendkosten.

< dit stukje webruimte is te huur >

• Crash
Zelf een beetje moeite doen om achter de voor jou geldende verzendkosten te komen mag ook wel hoor :z
Het is voor T.net onmogelijk om iedere mogelijkheid van verzendkosten op te nemen in de pricewatch, omdat iedere winkel een verschillend systeem gebruikt voor het berekenen van de verzendkosten. Hiernaast zou dit totaal niet beheerbaar zijn voor ons en zouden winkels met de prijzen / gewicht kunnen gaan sjoemlen. De pricwatch is er om het totaaloverzicht duidelijker te maken, niet om ieder pietluttig detail op een presenteerblaadje aan te reiken ;)
Pagina: 1