Toon posts:

[XML/VML] Mag <v:textbox> 2x in dezelfde <v:rect>?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb een shape element genaamd <v:rect></v:rect> met daarin een <v:textbox></v:textbox> de code is:
code:
1
2
3
4
<v:rect>
<v:textbox>Tekstruimte-A</v:textbox>
<v:textbox>Tekstruimte-B</v:textbox>
</v:rect>

Dit is de verkorte versie van wat ik op mijn pagina heb staan maar het gaat ook even om de basis, ik heb dit namelijk op mijn scherm staan, en gebruik Tekstruimte-A voor een soort achtergrond licht en Tekstruimte-B voor bijvoorbeeld tekst, dit werkt wel zo als ik het bedoeld heb, maar kun je de textbox element wel twee keer in dezelfde shape gebruiken? Ik vroeg mij dit af om dat net nadat ik dit had toegepast in mijn code en ik in Internet Explorer ging kijken of het zo ging (ik wil een specifiek iets bereiken en deze weg was in mijn beleving de enige oplossing) kreeg ik (na 5 min ofzo, browser stond nog ergens open op dat moment) een blauw scherm van ie met een melding over een lijst die corrupt is, 100 tellen later opnieuw opgestart, maar ik kan me niet voorstellen dat het aan een verkeerde vml code ligt, hoewel ik het al zeker 10 keer eerder heb gehad toen ik met andere vml codes bezig was. Ja en ik weet de exacte foutmeldingen niet dus hou ik het maar bij de textbox in een shape topic. 8)7

(Ik kon niets vinden op google over het aantal keren dat je een subelement in een shape gebruikt, ook niet bij de vml ref)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2006 14:13 ]