Zaterdag heb ik Sensation Black opgenomen vanaf ongeveer 0:00 tot 9:30 (toen het al 2 en een half uur afgelopen was). Opgenomen in Acoustica MP3 Audio Mixer, dat betekend dat je het alleen als .wav kan opnemen, het totaal werd 5,59GB. Dit wordt automatisch ingevoegd na de opname, dus meteen als .mp3 opgeslagen, maar wat zag ik, de opname duurde maar 2:42 uur, ik dacht dat het fout was gegaan. Hierna heb ik de .wav (die nog ingeladen was) opgeslagen als weer een .wav, die duurde ook 2:42 uur, maar de bestandsgroote was opeens 1,99GB! Hierdoor ben ik ervan overtuigd dat er in die 5,59GB meer zit dan alleen 2 uur en 42 minuten...maar hoe krijg ik alles eruit?
WMP, Winamp, Quicktime, enz enz geven allemaal aan dat het bestand van 5,59GB 2:42 uur duurt.
Adobe Audition (was Cooledit) krijgt het er ook niet uit, het houd daar ook op na 2:42 uur.
Wavelab zag eerst wel iets (na de 2:42 uur), maar afspelen wil niet en ondertussen kan ik het al niet meer tevoorschijn krijgen.
Is die opname nou gewoon fout gegaan? Of kan ik het hele bestand er nog uit krijgen?
Specs @ sign. HDD = NTFS
WMP, Winamp, Quicktime, enz enz geven allemaal aan dat het bestand van 5,59GB 2:42 uur duurt.
Adobe Audition (was Cooledit) krijgt het er ook niet uit, het houd daar ook op na 2:42 uur.
Wavelab zag eerst wel iets (na de 2:42 uur), maar afspelen wil niet en ondertussen kan ik het al niet meer tevoorschijn krijgen.
Is die opname nou gewoon fout gegaan? Of kan ik het hele bestand er nog uit krijgen?
Specs @ sign. HDD = NTFS