Btw. pas op met deze kast als je meer dan 1 5.25" bay gebruikt en een KT7 mobo hebt
[edit: damn net iets te laat]
niet kopen dusOp zaterdag 27 januari 2001 18:24 schreef Liquid het volgende:
[afbeelding]
Btw. pas op met deze kast als je meer dan 1 5.25" bay gebruikt en een KT7 mobo hebt
[edit: damn net iets te laat]
Http://www.koopjessite.nl/products/pckast.htm
Altijd leuk
Serve The Humanity , Be Server
Waha, LOL. Had ik nog niet naar gekeken.Op donderdag 13 december 2001 09:43 schreef jv777 het volgende:
ehh heb je al naar de datum gekeken? volgens mij heeft ie zijn kast al gekocht hoor
Of juist nietOp donderdag 13 december 2001 09:43 schreef jv777 het volgende:
ehh heb je al naar de datum gekeken? volgens mij heeft ie zijn kast al gekocht hoor
Wanbeleid is ook beleid.
Jij bent degene die me opfokt!
JA JIJ!!!
Voeding = bagger (veel lawaai en niet zo 'stabiel')
Bouw = bagger (slap ijzer met plastic)
Prijs = bagger (toch nog over de 100 piek...)
Geloof me in al deze dingen, ik heb 'm gehad...een dag...
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
waarom een oude topic ophalen om alleen info te verstrekken erbij??? Dat heeft geen zin lijkt mij, je kan wel een topic nieuwe leven inblazen als je een passende vraag erbij heb waar je niet uitkomt..ik vindt het zelf erg irritant dat mensen voor geen reden een oude topic omhoog schoppen van een jaar oud om alleen onnodige info waarhij al een jaar! al antwoord heb gehad......Op donderdag 13 december 2001 09:34 schreef Neoz het volgende:
Deze kast is ook los verkrijgbaar bij een mobile phone site
Http://www.koopjessite.nl/products/pckast.htm
Altijd leuk![]()
Verwijderd
Ik heb dat kastje gekocht op de HHC beurs voor F79,=, ik heb er een Duron 1.1 GHz in gegooit op een kt7a. Samen met een brander en een dvd-speler, en een 7200Rpm maxtor.Op donderdag 13 december 2001 11:46 schreef Moody het volgende:
Ik zou hem laten liggen...
Voeding = bagger (veel lawaai en niet zo 'stabiel')
Bouw = bagger (slap ijzer met plastic)
Prijs = bagger (toch nog over de 100 piek...)
Geloof me in al deze dingen, ik heb 'm gehad...een dag...
voeding=>stabiel, en stil na een 12v=>7v mod
Bouw=>Hij is gebouwt voor iemand anders, die van zijn leve niet meer in de kast komt. Verder is het wel vrij dun idd.
Prijs=>belachelijk laag
Ziet er leuk uit(niet voor mezelf, maar de meeste mensen vinden het leuk)
Geloof me ik heb deze kast gehad.
HHC beurs? HuisHoudbeurs voor Computerkasten?Op donderdag 13 december 2001 12:07 schreef The Rapier het volgende:
[..]
Ik heb dat kastje gekocht op de HHC beurs voor F79,=, ik heb er een Duron 1.1 GHz in gegooit op een kt7a. Samen met een brander en een dvd-speler, en een 7200Rpm maxtor.
Tis idd een cheap kast allemaal dunne zooi en zo... scheef, beetje instabiel...
Binnenkort als ik geld heb komt der een chieftec dragon
vind het een bagger ding aa knop was binnen een maand stuk het is gewoon allemaal nogal gammel plastic enz wat ze gebruikt hebben. Oftewel ik zou als ik jou was ff verder kijken naar een wat betere kast. owja hij maakt best wel een tering herrie
|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085
Waarschuwing dus voor iedereen die van plan is zo'n ding te kopen...
Verwijderd
Ik heb nu nog het epox 8kha+ moederbord en een athlon XP 1800 besteld , gaat dat wel stabiel werken in die kast??
Topic is half jaartje oud hoorOp dinsdag 28 mei 2002 14:27 schreef -Nighthawk- het volgende:
Hmm , ik heb de kast dus net binnengekregen en ben zo dom geweest om achteraf even hier te kijken, als ik zo de topics erover lees vind bijna iedereen het een slecht ding.
Ik heb nu nog het epox 8kha+ moederbord en een athlon XP 1800 besteld , gaat dat wel stabiel werken in die kast??
(En ik zou andere kast nemen als ik jou was.)
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
Verwijderd
Als je die kast al hebt zou ik er een andere voeding in doen.
Verwijderd
Moet er perse andere voeding in?
Ik kom namelijk precies uit met mijn geld als ik het mobo en de cpu heb.
En wat is een goede voeding om erin te doen
Verwijderd
Ja oke , maar om voor zoiets nou meteen weer een nieuwe te openen..Op dinsdag 28 mei 2002 14:31 schreef Tweakert het volgende:
Oej over oude koeien uit de sloot halen gesproken...
Als je die kast al hebt zou ik er een andere voeding in doen.
Verwijderd
Sja je moet zelf weten of je een instabiel systeem wil hebben met minder geld of een stabiel systeem voor wat eurotjes meer. Je kunt als je eenmaal alles binnenhebt wel gewoon proberen of het allemaal werkt maar verwacht geen wonderen. Als je tevreden bent laat je het zoals het is en zoniet koop dan maar een lekkere Enermax voeding van 350Watt. OC-shop heeft ze wel.Op dinsdag 28 mei 2002 14:35 schreef -Nighthawk- het volgende:
ik heb hem hier staan ja, hij is net 2 uur gelede gebracht.
Moet er perse andere voeding in?
Ik kom namelijk precies uit met mijn geld als ik het mobo en de cpu heb.
En wat is een goede voeding om erin te doen
Verwijderd
Ik kijk dan wel gewoon of het lekker loopt zo niet dan haal ik die voeding wel.
Is het wel een goed idee eigenlijk? die epox 8kha+?
Ik kan de order nog afzeggen dus.
Deze jonge heeft namelijk niet veel geld, dus is een Aopen kastje goed genoeg voor hem. Niet iederen heeft de behoefte om een dure kwaliteits voeding te kopen.Op dinsdag 28 mei 2002 17:17 schreef Tweakert het volgende:
[..]
Sja je moet zelf weten of je een instabiel systeem wil hebben met minder geld of een stabiel systeem voor wat eurotjes meer. Je kunt als je eenmaal alles binnenhebt wel gewoon proberen of het allemaal werkt maar verwacht geen wonderen. Als je tevreden bent laat je het zoals het is en zoniet koop dan maar een lekkere Enermax voeding van 350Watt. OC-shop heeft ze wel.
Alleen spijtig dat hij die Nokia kast heeft gekocht
Verwijderd
Ik heb wel 10 snee's in mijn poot gehad van die klote kast.
Hij is Van Blik gemaakt, dus troep. Lelijk afgewerkt.
Maar een beetje Tweaker kan 'm wel veilig en mooi krijgen.
Stevig zal ie denk ik nooit kunnen worden.
Verwijderd
Verwijderd
En koop een hoop casefans want dat ding is zo f*cking krap van binnen dat je 1800 xp weg brandt.
Dit topic is gesloten.
![]()
hehe wel fun en mooi