Medusa 5.1 Headset SL-8790 waar is die gebleven

Pagina: 1
Acties:

• Boy_One
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-07-2025
Hoi all,

Ik ben nu al een tijdje aan het rondneuzen aangezien ik een mooi 5.1 headset wil kopen... Heb meedere review gelezen en deze waren allemaal vol lof over allemaal mooie headsets.

Nu heb ik mijn beslissing genomen maar wat schept mijn verbazing de Medusa 5.1 Headset SL-8790 is nergens te koop niet in de pricewatch of ergens op internet (ja in duidsland maar dan zijn de verzendkosten bijna net zoveel als dat dat ding kost).

Waarom ik juist voor deze kies is dat deze een extra amp heeft waar je je externe boxen op kan aansluiten en je dus kunt switchen en dat deze qua gamen echt met kop en schouders boven alles uitsteekt. En het gaat mij alleen om gamen.

Kan iemand mij vertellen of dit ding uit de handel is in nederland omdat hij slecht is of omdat er geen intresse is. En als hij om 1 van deze redenen eruit is is er een high end opvolger met een amp module (helaas de speed-link versies 879x pro gamer hebben geen amp)
Of nog beter weet iemand waar ik deze kan kopen.

Bedankt voor de hulp

Greetz Boy_One

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-02 19:39

BHQ

Hoezo geen Zalman 5.1 headset icm. een Plantronics speaker switchje?

• Boy_One
Yapser schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 23:00:
Hoezo geen Zalman 5.1 headset icm. een Plantronics speaker switchje?
Ja dat kan, maar de reviews van de zalman zijn niet echt om naar huis te schrijven...

Zie hier
My overall rating for the Zalman Headphones is 4/10
en hier
The sound quality can easily be compared to actual low/mid-end 5.1 Surround Sound compatible speakers
En hier weer
It's not going win our Editors' Choice for sure, but for their effort of bringing 5.1 technology to headphones at a really good price, we feel we should at least recommend them for those who likes cool-looking gadgets without sacrificing an arm and a leg.
Terwijl de Medusa dit oplevert :

Te vinden hier
We're not going to beat around the bush on this one - this is the best pair of headsets in the roundup, and it's also quite probably the best value as well
En hier ook
Overall, there’s no way you can say that these are as good as having a real surround sounds speaker system, but if you have to go for headphones these are a fantastic alternative.
En dezelfde site roept ook dit
So how do these speakers actually perform? Pretty well, actually. They sound better than the Zalmans with a crisper sound and more bass
Dus ja het zou kunnen goede tip, maar ga toch liever voor de medusa.

Greetz Boy_One

• Boy_One
Heb via ebay nog een medusa te pakken kunnen krijgen... Toch bedankt voor de hulp al was er weinig response... :|

Greetz Boy_One