Ik heb zojuist een Query in access gemaakt, nu probeer ik een parameter via een form op te halen.
nu krijg ik echter de default popup van access om de parameter in te vullen en niet de form zoals ik zou willen. Ik heb verschillende voorbeelden bekeken die wel prima werken.
Is er ergens een instelling die het niet toe staat om de form te laten zien?
Mvg.
Martin
code:
1
2
3
4
| PARAMETERS [Forms]![ZoekContact]![ZoekQuery] Text ( 255 ); SELECT [ContactPersonen].[Naam], [ContactPersonen].[Tussenvoegsel], [ContactPersonen].[Voorletter], [ContactPersonen].[TelNummer], [ContactPersonen].[Mobiel], [Locaties].[Vestigingsadres], [Locaties].[Postcode Vestigingsadres], [Locaties].[Plaats Vestigingsadres], [Locaties].[Postadres], [Locaties].[Postcode Postadres], [Locaties].[Plaats Postadres], [Klanten].[Naam], [Klanten].[BrancheID], [Klanten].[KlantStatusID] FROM Klanten INNER JOIN (Locaties INNER JOIN ContactPersonen ON [Locaties].[LocatieID]=[ContactPersonen].[LocatieID]) ON [Klanten].[KlantID]=[Locaties].[KlantID] WHERE ((([ContactPersonen].[Naam])=[Forms]![ZoekContact]![ZoekQuery])); |
nu krijg ik echter de default popup van access om de parameter in te vullen en niet de form zoals ik zou willen. Ik heb verschillende voorbeelden bekeken die wel prima werken.
Is er ergens een instelling die het niet toe staat om de form te laten zien?
Mvg.
Martin