Ik heb nu al een aantal keer dezelfde error gehad, bijvoorbeeld als ik lang 1 zelfde spel heb gedaan, en dan een andere game ga doen, daarbij vage dingen ga uithalen als: naar menu gaan een paar keer de serverlist refreshen, en weer terug in het spel ga. Dat ik dan eerst een soort van vast loper krijg, en daarna valt mn beeld uit, als ik lang wacht (ondertussen blijft het geluid in een loop) dan gaat het beeld weer aan en zie ik dus een BSOD met de error in NV4_disp.dll. aangezien dit in de videokaart drivers, zit neem ik aan dat het daarmee gerelateerd is. ik heb verschillende videokaart drivers getest, en ik blijf dezelfde error krijgen. de videokaart is niet overgeklokt.
weet iemand waar het aan kan liggen? of moet ik de kaart RMA'n want het is wel erg frustrerend.
of kan het ook aan ondervoltage liggen omdat mn 12 volt lijn steeds rond de 11,5 draait
het valt me wel op dat het steedsdezelfde error is, als ik een blauwscherm krijg dan is het met die error.
weet iemand waar het aan kan liggen? of moet ik de kaart RMA'n want het is wel erg frustrerend.
of kan het ook aan ondervoltage liggen omdat mn 12 volt lijn steeds rond de 11,5 draait
het valt me wel op dat het steedsdezelfde error is, als ik een blauwscherm krijg dan is het met die error.
[ Voor 8% gewijzigd door Bulls op 12-07-2006 19:48 ]