Widescreen & Games | Compaq R4000

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-02 09:47
Ey,

Ik heb al weer een paar maanden mijn ''nieuwe'' laptop,,, met widescreen,,,,

Alles prima,, drivers etc draaien prima,, windows = niet uitgerekt,,,(Bijgeleverde cd zaten drivers)

Alleen bij games komt het probleem bij enkele games zoals bijvoorbeeld GTA Sanadreas, Unreal toernament... kan ik wel de resolutie 1280 X 800 instellen,,,

Maar bijvoorbeeld bij Medal of Honor of Roller coaster 3 kan dit NIET???? Al zet ik de instellingen op maximaal dan is die nog uitgerekt en dat is dus niet leuk spelen.... ik kan bijvoorbeeld wel de resolutie 1280 X 1024 kiezen,, maar dan is de onderkant weg... want mijn scherm is maar: 1280 X 800

Microsoft update: Laptop is uptodate

Iemand dezelfde laptop? En een oplossing gevonden?

Ik ben al op de site van ''ati'' geweest maar wordt er niet echt wijzer van?

Alvast bedankt!!! :9 O-)

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
dit ligt gewoon aan die spellen.... die hebben nog geen breedbeeld ondersteuning ;) helaas

(of je moet de resolutie ergens in een ini filetje aan kunnen passen)

• Axeman412
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-11-2025
Kijke eens op : http://www.widescreengamingforum.com misschien dat je daar iets kan vinden.

PC: ASRock Dual Sata II, AMD64 3500+ @ 2,42ghz, Kingston value 2gb Dual Channel DDR, ASUS 8800 GTS 640, HDD 1 TB total, DigiCam: Minolta Dynax 5D

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:26

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Waarom zoek je een applicatiesoftwareprobleem bij je hardware :?

Verder,,,, kan,,,, het gebruik van,,, meerdere, comma's,,,,, na iedere tweede,,,, woord,, nogal,,, irritant overkomen en is,,, nergens voor nodig,,,,,,

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.